Nye bath bombs!

For litt siden gikk jeg helt bananas på shopping, og kjøpte sånn 20 nye bath bombs. Jeg elsker å bruke det hver gang jeg bader. Det dufter nydelig, gjør badet mye mer koselig og spennende, og det gir det lille ekstra i hverdagen.

Jeg kjøpte masse vanlige bath bombs, også en haug med juledesign. Tenkte jeg kunne vise dere de vanlige nå, også de med juledesign når vi nærmer oss juletider.

Det er så mange fine bath bombs at jeg blir helt amazed! Jeg elsker de med unicorn look. De er så fine! De som er formet som cupcakes har mye mer duft enn de andre, så jeg er veldig spent på hvordan de blir!

Altså, how cute?? Elsker de! Nå blir det mange deilig bad fremover!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg