En ting vi alle bør gjøre!

Vet dere hva jeg elsker å gjøre når det er skikkelig ruskevær ute? Ta et langt, varmt og deilig bad! Jeg har et utrolig bra badekar med både 3 forskjellige massasje innstillinger, radio og lys som skifter farge.

Det er så nydelig å legge seg ned i badekaret og bare slappe helt av. Noen ganger ser jeg på Keeping up with the Kardashians eller en annen morsom serie mens jeg bare, og andre ganger hører jeg bare på avslappende spa musikk (søk på “spa music” på Spotify for spillelister).

I dag var en sånn dag hvor det var drittvær ute og jeg bare nøt tiden inne. Masse telys, bobleskum og bath bomb med en deilig ansiktsmaske. Helt fantastisk! Er det én ting vi alle kunne trengt mer av så er det egenpleie.

Det er så fort gjort at man glemmer “me-time” og egenpleie i hverdagens stress og kaos. Er du student, har en stressende jobb eller har barn er det ekstra viktig å koble ut skikkelig så du ikke flyr rett i veggen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg