B-day preppin!

I morgen skal jeg feire bursdagen min med masse venner her. Herreguuud, tenk at jeg straks blir 26 år! Det føles så rart! Uansett, i kveld har jeg blåst opp (uten å overdrive) 500 ballonger!

I morgen kommer Rebecca hit og da skal vi pynte opp sammen. Akkurat det å blåse opp ballonger er så totalt usosialt, siden det bråker masse av blåsemaskinen. Så det tok jeg i kveld mens jeg så på real housewives of Dallas. ELSKER det programmet! De damene er klingale og så morsomme!

Er jo så gøy å pynte opp sammen med Rebecca. Så det blir gøy i morgen! Tenkte å filme en video av hvordan vi lager ballongbuen, siden mange har spurt om det. Vi har jo gjort det noen ganger nå, så vi har fått skikkelig dreisen på det! Det er jo faktisk skikkelig enkelt, også går det mye raskere enn man ville trodd!

I morgen blir det party! Kjenner det trengs nå. Vinteren blir så døll atte herregud!

3 kommentarer
    1. Så fint det ble! Men har et spørsmål; finner ikke lasagnen på innlegget om innkjøp til lavkarbo noen plass. Vet du om den selges andre plasser enn meny, for de har den ikke på meny i Stavanger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg