Avsløring – Ny Bloggerne sesong!

Nå kan jeg endelig avsløre en hemmelighet jeg har holdt på i noen måneder. I starten av året i år begynte jeg å filme med Bloggerne. Jeg ante virkelig ikke hvordan det kom til å gå, og om jeg i det hele tatt kom til å gjøre en god jobb.

Allerede før sommeren fikk jeg spørsmålet om jeg ville være med i en sesong til. Jeg hadde gjort en så god jobb at jeg fikk en ny sesong, lenge før min første sesong ble vist på tv! Det føltes veldig stort og gøy, og jeg takket ja!

Nå har vi filmet siden august og er snart ferdig med å filme sesongen. Det jo faktisk ikke så lenge til sesongen skal vises på tv, så vi må jo faktisk runde av filmingen ganske så snart. Sesongen vi filmer nå blir den 10. sesongen av bloggerne, og kommer til å gå på TV2 livsstil fra 1. januar. Sykt å tenke på at det er så kort tid igjen! Føles jo ikke lenge ut siden vi begynte å filme til denne sesongen!

Jeg har ikke fått se noe fra den nye sesongen enda, så jeg gleder meg helt ekstremt! Det er spesielt en ting jeg gleder meg skikkelig til dere får se – uten at jeg får avsløre mer enn det! 🙈

PS; Bloggen min er litt på en halv snurr nå siden hele blogg.no ble lagt over til wordpress i går. Kommentarfeltet har blitt lagt over til facebook kommentarfelt, noe jeg virkelig ikke liker. Så håper det blir lagt over til vanlig igjen. Så de neste dagene kan det hende det skjer litt forandringer her og der både på min blogg og resten av bloggene på blogg.no ✌🏼

4 kommentarer
    1. Er ikke facebook kommentarer bedre siden ikke folk kan gjemme seg like lett?

      Men dette ser ikke ut som en fb kommentar ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg