Årets siste..

I går kveld dro Per Fredrik og jeg ut en tur med paddle board’ene våre. De kjøpte vi tidligere i sommer, og vi har hatt det så mye morro med de! Det begynner å bli kaldere for hver dag som går nå, så vi regner med at det ble årets siste tur.

Det var så koselig å være ute på vannet. Se solnedgangen, høre på stillheten, se krabber og skjell nede i vannet og bare nyte det å være ute på vannet om kvelden. Vi syns uten tvil det er best å være ute om kvelden.

På dagen kommer det en del bølger fra store båter, også blir det veldig lyst ute på vannet. Så man får ikke den samme roen. Men på kvelden derimot; da er det helt magisk!

 

Vi tok det ganske med ro i går, så jeg satt bare med bena i kryss på brettet det meste av tiden. Vet man egentlig skal stå på brettene, meeeen det gidder jeg ikke alltid. Mye koseligere og beroligende å sitte!

Gleder meg allerede til neste år da vi kan padle enda mer! Da kan vi ta med brettene litt mer rundt i landet og padle også! Noen av dere som har prøvd paddle board? Hva syns dere om det?

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

2 kommentarer
    1. På story idag så filma at du var i en butikk med klær og litt interiør, hvilken butikk var dette? Så nemlig noe i videoen som jeg har ønsket meg så utrolig lenge😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg