Årets julepynt

Nå er det bare litt over en måned til julaften, så da er det på høy tid å tenke på julepynt. Vi begynner veldig tidlig med pyntingen her hjemme, hehe! Men jeg syns at det gjør juletiden mye bedre. Da har man virkelig tid til å kose seg skikkelig med det!

Tidligere i dag var ute og gjorde en del ærender, og dro innom et par butikker for å se på julepynt. 5 SVÆRE handleposer senere og jeg var litt mer juleklar. Haha! Sånn går det med meg. Klarer aldri å gå tomhendt hjem. Handlet også masse juleting på Gran Canaria, og litt rett før jeg dro dit. Så nå har jeg sånn 7-8 poser på størrelse med IKEA handlenett stående i stua med julepynt. Hahaha.

Vi skal fortsett vente noen dager før vi pynter. Må vaske huset skikkelig til jul først, og gjøre en del vinterforberedelser på terrassen. Men frem til da kan dere jo se litt hvordan vi har pyntet tidligere. Kanskje du får litt inspirasjon til hvordan du selv skal pynte?

Ah, nå gleder jeg meg skikkelig til å pynte opp til jul! Skal selvfølgelig ta dere med på hele prosessen, og gi dere massevis av juleinspirasjon!

10 kommentarer
    1. Hvor er den kjolen fra i det første bildet?😍 Den var nydelig! (Det var pyntingen også altså😝)

    2. Gleder meg til å se! Og gleder meg til jul! 🙂
      Selv så skal jeg ta med meg kjæresten på julepynt og julegaveshopping til mandag etter jobb, for å virkelig være klar når desember kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg