Årets julekort

For to år siden hadde vi vår første jul i huset sammen, og vår første jul sammen etter at vi fikk Chloe. Så vi startet med en ny tradisjon som vi gjorde for tredje gang i går! Nemlig å lage julekort!

Det er jo så koselig å samle hele familien foran treet, i morsomme julegensere og ta et skikkelig koselig bilde av alle sammen!

Gjett om det blir gøy å se tilbake på julekortene når årene har gått og vi har fått barn. Da kan vi se barna vokse opp, og vi blir eldre og eldre. Herregud så koselig det kommer til å være å se tilbake på når vi er sånn 70 år. Så kan vi se alle barna og barnebarna vokse opp, år etter år. Aww, det blir koselig det ❤️

Jeg kan jo gi dere en liten throwback på de andre julekortene vi har tatt!

– 2017 –

– 2016 –

– 2015 – 

Dette var teknisk sett ikke et julekort, men siden det er bilde av oss fra den aller første julen vi feiret sammen tar jeg det med. Det skal printes etterpå og settes i vinduskarmen 😃

Senere i dag skal jeg dra til fotobutikk i Tønsberg og printe ut bildene av oss og sette de inn i rammer i vinduskarmen. Også skal jeg lage julekort som jeg skal sende til familie og venner 😃❤️🎅🏻

 

Pleier du å lage julekort? 😃

 

 

9 kommentarer
    1. All the photos make me smile a lot: Chloe is more and more happy on the photos and you more and more beautiful ! Kisses from France.

    2. Jeg starta å sende julekort i 2011 da jeg flytta hjemmefra. (Er 30 nå).
      Blitt en årlig tradisjon, spesielt etter at jeg fikk ei datter i 2013 og en sønn nå i år, julekort med bilder av de er fast innslag hvert år nå 🙂

      Fine bilder du har hatt de siste årene og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg