Årets julekort!

På torsdag tok vi bilder til dagens julekort, og nå er det endelig klart! Dette er jo en tradisjon vi har hatt i mange år, og det er så gøy! Elsker å ta et familiebilde der vi samles foran juletreet. Tipper det blir ekstra koselig om vi en dag får barn. Også kan man se hvor mye man forandrer seg hvert år, og ha et skikkelig fint minne!

Vi drar også på fotobutikk og printer ut julekort til alle venner og familie, også sender vi de verden rundt i posten. Så gøy!

Så: her er årets julekort! I år brukte jeg en app først for å lage designet. Vanligvis velger jeg bare et design når jeg står i butikken, men da vet man aldri hva man får. Så da var det bedre å lage selv, også får jeg jo vist dere det ferdige kortet!

 Siden vi har gjort dette helt siden 2015, eller vi sendte ut det første i 2016, men vi tok det første bildet foran juletreet i 2015, så tenkte jeg å vise dere alle de tidligere julekortene.

Er så morsomt å se hvor mye vi har forandret oss! Chloe har blitt så stor jente og!

 

– 2019 – 

 

– 2018 – 

 

– 2017 – 

 

– 2016 – 

 

– 2015 – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg