Årets jule-jentekveld!

annonse  – nelly

I går hadde jeg tidenes jule-jentekveld med noen av mine nærmeste venninner! Jeg hadde kjøpt inn et pepperkakehus til hver av jentene, og det å sette de sammen ble ikke bare-bare for å si det sånn! Hehe! I fjor klarte kun Trine å sette sammen huset sitt, men i år klarte heldigvis alle det 🌟


Rebecca – Victoria – Trine – Maria – Bloggeren sjæl
 Det ble taco, pepperkaker, drikke og mye morro! Så blogg-skada som jeg er dro jeg frem ringlighten min for å ta bilder, og etter vi hadde knipset en god stund og jeg skulle rydde fikk jeg streng beskjed “vent litt skal bare ta noen selfies” hahaha. Det lyset er jo amazing da! 

Rebecca og jeg var twins i går med matchende kosedresser! Elsker den kosedressen. Den er jo sykt fin og pyntet, samtidig som det er skikkelig chill! Du finner kosedressen HER, og nå er det 20% rabatt på den! 😃

Noen var flinkere enn andre til pynte.. Hehe! Jeg er så flaut dårlig på å pynte! Men jeg gikk heller for en koseligere variant med både navnet mitt og PF, også et hjerte! ❤️ 

Haha, altså. Det bildet her.. For å forklare enkelt; Rebecca hadde vondt i ryggen og jeg skulle vise henne noen tøyeøvelser og siden vi hadde matchende klær endte vi opp med å se ut som to synkronsvømmere. Så en ting førte til den andre og vi prøvde å lage årets julekort i form av et hjerte! Tror ikke jeg har ledd så mye før som under den photoshooten der! 😂

Det ble en sen og veldig koselig kveld i går, så i dag har jeg bare tatt det helt med ro. Nå har jeg nettopp tatt et langt bad med en rosa glitter bathbomb, og nå sitter jeg med ansiktsmaske på. Egenpleie er alltid en vinner 🙏🏻

3 kommentarer
    1. Høres ut som en kjempe fin jentekveld 🙂 har du noen tips til hvordan man setter sammen pepperkakehuset? Jeg og forloveden prøvde å sette det sammen med smeltet sukker, men funket veldig dårlig så endte opp med å kaste hele pepperkakehuset 🙁

    2. Siden ingen egentlig spiser Pepperkakehuset etter 1 mnd til pynt bruker eg nå KUN LimPistolen! Funker som bare det og det glir aldri fra hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg