Årets fineste julepysjer!

annonse – cubus, nelly

Jeg elsker julepysjer! Det gir meg skikkelig julestemning, også er det så digg å rusle i hjemme! Jeg har fått massevis av spørsmål om hvor mine julepysjer er fra, så jeg at jeg ikke er den eneste som liker julepysjer!

Jeg kjøpte noen av mine på Primark da jeg var der i november. Men det er supermange lekre rundt på nettet, og her er et utvalg av de!

GRÅ PYSJHER  //  BLÅ PYSJHER  //  MØRKEBLÅ PYSJHER

 

RUTETE PYSJHER  // MØRK LILLA PYSJHER

 

RÅDYR PYSJHER  //  BLÅ PYSJHER

 

MORGENKÅPERBRUN, BURGUNDER, SORT

 

Håper dere liker pysjene og fant en ny favoritt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg