Årets fineste julepysjer!

annonselenker

Hver gang jeg har på meg en julepysj på snapchat eller bloggen, kommer det alltid drøssevis av spørsmål: hvor har du kjøpt den?? De fleste av pysjene mine kjøpte jeg på Primark i fjor da jeg var på Gran Canaria rett før julen. Så de er jo mildt sagt litt vanskelig å få tak i nå.

Men det er jo så mange fine julepysjer der ute, så derfor har jeg plukket frem de fineste julepysjene rundt på nettet så dere kan finne en ny favoritt eller to!

HER // HER // HER


 

HER // HER // HER

HER // HER // GENSER HER – BUKSE HER


 

HER // HER // HER


 

 

HER // HER // HER

 

Håper du fant en julepysj du likte!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg