Årets beste julekalendere!

annonse – kicks og bangerhead

Dette er kanskje i siste liten – i og med at det er 1 desember i morgen. Men bedre sent enn aldri! Jeg tenkte i alle fall å tipse dere om årets fineste kalendere!

Jeg har alltid hatt kalender siden jeg var liten, og det er så stas å stå opp hver morgen og få en liten sjokoladebit. Nå som jeg har blitt eldre har jeg byttet ut sjokoladen med pakkekalender med Per Fredrik – og en sykt fin kalender fra Rituals med masse godsaker.

Om du er gutt og leter etter en perfekt kalender for kjæresten din har jeg noen fine i dette innlegget – og om du er jente og har lyst til å få en ny gave hver dag frem til jul bør du titte på disse kalenderne!

Selv om det er 1 desember i morgen er det bare å bestille nå, så har du den i posten om noen få dager og kan starte kalendermorro’a! 😃

Bareminerals kalenderHER
Rituals kalenderHER

Loccitane kalenderHER

Decleorkalender HER

Dermalogica kalenderHER

Essie kalenderHER

 Lumene kalenderHER

NYX kalenderHER 

 

Håper du fant en ny fin kalender som kan gi deg litt ekstra juleglede i år ❤️🎁🎅🏻🎄

6 kommentarer
    1. Jul er rare greier. Selv har jeg en gratis kalender. Eventyret om Pungrotta Harry, det starter i morgen (riktignok publisert for noen
      år siden). Bare å klikke på linken, nederst på første er det mulig å klikke seg videre til neste episode osv. Hvis ikke, er det jo bare å la være. Riktig god jul, nyttår osv. Her er forresten eventyret: http://tombola.blogg.no/1417427089_pungrotta_harry__et_j.html

      Mvh

    2. Hei! Kom over denne artikkelen da jeg søkte på årets julekalendere. Har du en tilsvarende oversikt over julekalender for 2019? Hvis du skriver nå er du ute i god tid før 1. desember som i fjor. 🙂 Andreas

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg