Antrekk på julaften!

annonse – nelly

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra julefeiring med Per Fredrik sin familie. Det var utrolig koselig! Skal vise dere masse bilder og fortelle alt om det i morgen, men først vil jeg vise dere kveldens antrekk.

Skulle egentlig legge ut de bildene her før jeg dro hjemmefra, men det rakk jeg ikke. Tiden fløy rett og slett avgårde fra meg. Hehe!

Altså, hvor gorgeous er ikke denne kjolen? Jeg døøøør! Hele antrekket er veldig glitrende snø, og jeg elsker det! Kåpen bruker jeg altfor sjeldent. Den er jo så lekker! Det er selvfølgelig fuskepels. Ville aldri gått med ekte pels!

Nå er forresten kjolen på 24% salg, og du finner den HER

Lignende kåpe HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg