Antrekk før bursdag

annonse – Gucci, nelly

I dag har jeg vært i bursdag. Skal vise dere bilder fra det etterpå. Først vil jeg vise dere antrekket jeg hadde på meg! Rakk å knipse noen bilder på verandaen før jeg skulle dra.

I dag gikk jeg for et skikkelig rosa og girly antrekk. Jeg elsker jo rosa, så dette er så meg som det kan bli. Hehe!

HårklypeHER
ToppHER
SkjørtHER
Veske – Gucci, HER
SkoHER

HårklypeHER
ToppHER
SkjørtHER
Veske – Gucci, HER
SkoHER

 

Hvor fin var ikke hårspennen forresten? Elsker trenden med hårspenner, og jeg finner ofte nye favoritter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg