Antrekk før bloggmøte

annonse – Gucci, Nelly

Nå skal jeg straks kjøre innover til Oslo. I dag skal jeg på middag med Blogg.no, sammen med et knippe andre toppbloggere. Er faktisk ikke sikker hvem som kommer i kveld, men skal i alle fall dra sammen med Julianne innover.

Så på veien inn til Oslo skal jeg kjøre innom henne og plukke henne opp. Syns det er mest koselig å dra sammen på sånne eventer som dette. Etter så mange år i denne bransjen er det som regel alltid noen jeg kjenner på eventer, meeen man vet aldri. Hehe!

JAKKEHER
BUKSEHER (30% rabatt nå)
SKOHER
VESKE – GUCCI, HER
GENSERHER

 

Uansett. Tenkte jeg kunne vise dere kvelden antrekk. Gikk for en halvveis casual men litt pynta look (ga det noe mening?? hahahaa) i dag. Elsker den nye skinnbuksen, jakken og genseren min, så klarte ikke å la være å bruke det!

Elsker at den skinnbuksen her faktisk kan brukes. Det er så typisk at skinnbukser bare blir sykt klamme og jævlige. Denne blir ikke sånn heldigvis! Love it!

JAKKEHER
BUKSEHER (30% rabatt nå)
SKOHER
VESKE – GUCCI, HER
GENSERHER

 

Skal prøve å holde dere oppdatert på Snapchat igjennom kvelden. Så følg med der! @stinablogg 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg