Antrekk – Date night

annonse – gucci, nelly

Nå skal Per Fredrik og jeg straks ut på date night. Vi skal ut og spise litt gourmet mat på brygga her i Sandefjord. Så det blir koselig! Tenkte jeg kunne vise dere kveldens antrekk før vi drar ut!

Det er et eller annet med julesesongen som gjør at jeg vil pynte meg litt ekstra. Mulig det er at det er så sinnsykt mørkt, så da må noe liksom “lyse” opp litt? Vet ikke. Men jeg syns i alle fall det er gøy!

Denne kjolen har dere vært helt gale etter. Har fått massevis av meldinger på instagram og facebook, og masse kommentarer her på bloggen hvor dere lurer på hvor den er fra. Har linket den flere ganger, og linker den igjen rett under. Men den blir utsolgt i hytt og pine, så dere må nesten bare sjekke innom iblant for å se om den er til salgs. Hehe!

VESKE – GUCCI, HER
KJOLEHER
SKOHER
JAKKEHER

VESKE – GUCCI, HER
KJOLEHER
SKOHER
JAKKEHER

 

Ha en fin kveld dere! ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg