Antrekk – Indisk bohem

Da jeg var i Kragerø i sommer fant jeg denne kjolen, og jeg falt helt for den! Elsker at den er skikkelig indisk bohem type stil.

Jeg har ikke rukket å bruke den så mye i sommer, men jeg skal få sneket den med masse utover høsten og så fort det blir varmere igjen, kan jeg love dere at denne kommer til å bli mye brukt, hehe!

Dessverre har jeg ikke noe link til kjolen, og jeg husker dessverre ikke hva butikken het. Så jeg får ikke delt det med dere!

Ah, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det blir vår og sommer igjen. Haha. Kan vi bare hoppe frem til 15 nov også nyte julen, og vipps så er vi i april? Det hadde vært deilig!

4 kommentarer
    1. Love this dress! <3 So beautiful! It would look cool with jeans too, as a long tunic (I sometimes do that if I want to wear a dress that's too short and summery alone).
      From celebrating Christmas straight to April? Yes, please! I'm in!! Or maybe I could have one day in March (my b-day) and then vipps to the spring, haha! Prefect! 😀

    2. Hva har dette med Indian å gjøre? Det er ikke noe som heter Indian bohem. Ingenting med det antrekket er indisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg