Antall Barn, Tjene Penger på YouTube, Fans, Feire Jul ++ Ukens spørsmål #256

Hvor mange barn vil du ha?
– Per Fredrik og jeg har snakket en god del om dette, og vi er helt enige om at to barn er best å ha. Har man enebarn, er det trist for det barnet å ikke ha en søsken å vokse opp med. Har man tre barn blir det fort en liten flokk med unger og altfor mye for oss. Så to er helt perfekt. Men om jeg hadde fått tvillinger da barn nummer to skulle skapes, hadde jeg jo ikke fjernet det ene. Det blir jo bare feil for meg. Så da hadde vi heller fått tre.

Hvor mange abonnenter må man ha på Youtube for å tjene penger?
– Man tjener ikke noe på selve abonnentene. Det handler kun om hvor mange visninger man får på videoene sine, og om man har noen samarbeidspartnere. Eneste grunnen til å ha mange abonnenter er egentlig bare sånn at flere ser når du legger ut en ny video, og da er det større sannsynlighet for at videoene blir sett flere ganger.

 

Om du ikke var blogger, kunne du tenke deg å jobbe videre som kokk da?
– Nei, det tror jeg ikke. Jeg er glad i å lage mat, men jeg likte ikke å jobbe som kokk. Det var virkelig ikke et yrke for meg. Å være servitør derimot, det syns jeg at var veldig morsomt! Men jeg vet ikke om det er noe jeg ville gjort heller.

 

Hvorfor har du ikke åpen snap, sånn at alle kan sende deg snapper?
– Jeg hadde det for lenge siden, men det resulterte i at jeg fikk så ekstremt mange snapper med alt mulig rart, som egentlig ikke var ment til kun meg. Jeg hadde jo snapchat åpent for å kommunisere med dere, ikke for at noen skulle sende meg bilde av kaffen sin eller en selfie med “kjeder meg” 1175910 ganger om dagen.

Så derfor stengte jeg snapchat, så kun venner kan sende meg snapper. Nå derimot åpner jeg snapchat en gang iblant sånn at dere kan sende meg snapper til ukens spørsmål og andre ting.

Dere pynter alltid sykt tidlig til jul, hvor tidlig skal dere starte i år?
– Vi skal til Gran Canaria 7-14 november. Så jeg tenker at vi starter noen dager etter at vi kommer hjem derfra. Herreguuuud som jeg gleder meg til å pynte opp hele huset til jul. Vi elsker jo julen, og er skikkelig christmas crazy. Hehe!

 

Er det noen måte vi kan kontakte deg på til vanlig?
– Ja! Den letteste måten er å sende meg en DM på instagram (@stinablogg). Jeg sjekker innom der ganske ofte, så det er det beste stedet å sende meg mld på. IKKE send meg e-mail. Om dere gjør det svarer jeg ikke. E-mailen min er KUN for business. Hehe!

Hvordan napper du brynene dine, uten at det gjør vondt?
– Jeg har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 12 år, så jeg tror nok at enten så er hårsekkene så vandt med å bli nappet at det ikke gjør vondt lengre. Eller så er det bare fordi at jeg ikke er hårsår. Tror det avhenger mest av sistnevnte.

 

Hvor mange jobber har du hatt?
– Oi, det har jeg ikke telling på! Jeg fikk min første jobb som 15 åring, og siden den gang har jeg alltid hatt en eller annen jobb. Men jeg kan jo telle litt! Jeg har jobbet som tlf selger 3 forskjellige steder, jobbet i ferskvaredisken på Spar, i klesbutikken WOW, i kassa på Kiwi, som kokk på Strand restaurant og La Vida Tapas, servitør på Glass restaurant, pleiehjelper på gamlehjem, YouTuber hos Nordic Screens, så hos United Screens og blogger hos Nettavisen / Side2.

Så det blir totalt 13 forskjellige jobber, så man kan trygt si at jeg har fått testet ut jobblivet en god del! Å være blogger / youtuber er uten tvil mine favorittjobber!

 

Når du og Per Fredrik møttes for første gang, var det kjærlighet ved første blikk?
– Den aller første gangen jeg så Per Fredrik tenkte jeg bare; han skal jeg gifte meg med! Haha! Det er jo ganske sykt å få den tanken bare av å se noen, men jeg bare visste at han var den rette for meg! Per Fredrik følte det forresten på helt samme måte. På grunn av ting rundt oss tok det nesten et år før vi begynte å date fra vi møtte hverandre første gang, men vi hadde begge en følelse inne i oss at vi var rett for hverandre ❤️

Blir du ofte gjenkjent på butikken i Sandefjord, eller på gata? 
– Ja! Som regel hver gang jeg er ute på kjøpesentre eller steder med mye mennesker er det noen som kommer bort for si hei og ta bilder med meg. Det er så utrolig koselig! Elsker å møte dere “in-real-life” og faktisk se hvem dere er. Jeg ser jo bare tall på pc’en min, så det gjør det vanskelig å forstå hvor mange mennesker som faktisk følger med på meg. Så det gjør det mye mer ekte og gøy når jeg får møtt dere!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

2 kommentarer
    1. Hva, er du hjelpepleier også?? Har du studert mens du blogger? Hvor gammel ca er den eldste fansen du har møtt? Hvordan var det å være kokk – Likte du å være lærling og så ble du mer usikker på yrke og prøvde å jobbe på ulike restauranter? Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil bli!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg