Nye treningsklær fra Aimn!

annonse – aimn

For litt siden fikk jeg et nytt treningssett fra Aim’n, og det er så fint at jeg bare må dele det med dere! Aim’n har jo så utrolig mye lekkert, og jeg har flere treningssett fra de. En fellesting med settene er at de alltid er superbehagelige og utrolig fine!

TOPPHER

Hvor fin er ikke denne treningstoppen? Liker at den er akkurat lang nok til at den kan brukes som topp og ikke bare bh!

TIGHTS –  HER

Tightsen er i utrolig behagelig og pustende stoff, også er den highwaist med strikk i midjen så man får fin figur i den. Er jo gøy å føle seg fin mens man trener, eller hva?

GENSERHER

Genseren som matcher tightsen er så utrolig fin! Perfekt til både styrketrening, joggeturer and you name it. Nå som det begynner å bli litt kjøligere er det jo deilig å ha langermet genser når man jogger, og ikke bare shorts og treningsbh som i sommer, hehe!

 

Ah, merker jeg får så lyst til å bare hoppe inn i treningstøyet og løfte masse vekter når jeg ser disse plaggene!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg