9 år som blogger + Åpner kommentarfeltet!

I dag er en skikkelig mindfuck dag for meg. Nå er det nemlig akkurat 9 år siden jeg startet å blogge. For 9 år siden jobbet jeg som modell, og ville ha et sted å poste bildene mine. Jeg opprettet en blogg og ante ikke hvor det kom til å føre meg.

Det tok ikke lange tiden før jeg skjønte at blogging var min store lidenskap, og jeg jobbet målrettet for å gjøre det til et levebrød. Enkelte venner, familie og bekjente sa at jeg var en idiot som brukte tiden min på blogging, og at jeg aldri kom til å tjene nok penger til å leve av den.

I åresvis fikk jeg dritt fra mange som stod meg nære, og det var få mennesker som faktisk hadde trua på meg. Det har vært mange år der jeg har hatt lyst til å gi opp, der jeg har blitt så ekstremt utslitt av å alltid gå mot strømmen.

Jeg er glad jeg aldri ga opp.

Nå 9 år etterpå har jeg mildt sagt gjort dette til et levebrød. For å skryte litt av meg selv så har jeg en av landets største blogger, bloggen min har omsatt for flere millioner, jeg har vært med på Bloggerne, god morgen Norge, god kveld Norge, Nrk, jeg har vært i både vg, dagbladet, se&hør, vgtv, og jeg har over 200’000 forskjellige mennesker som leser bloggen min hver måned. Men best av alt; jeg får leve av å gjøre det jeg elsker.

Jeg gleder meg til å dele livet mitt, tankene mine og morsomme innlegg med dere i 9 år til, og jeg håper virkelig dere vil fortsette å følge meg!

Siden jeg endelig er 100% tilbake her på bloggen og føler meg bedre velger jeg å åpne kommentarfeltet igjen. Jeg har savnet praten med dere så utrolig mye, og jeg gidder ikke å la noen teite haters vinne!

PS: alle innlegg før dette går det ikke ann å kommentere på, siden kommentarfeltet har vært stengt. 

 

43 kommentarer

Siste innlegg