8 Ting du ikke visste om meg!

Ekstremt glemsk – Jeg glemmer ting veldig fort. Aner ikke hvorfor det er sånn, men jeg er såpass glemsk at jeg bokstavelig talt kan fortelle Per Fredrik den samme historien 5-6 ganger og tro at det er første gang jeg forteller den. Ja, det har skjedd ganske mange ganger. Han er veldig søt og god da, for han sier ikke så mye på det, og han drar liksom ikke den “Herreguuud, dette har du sagt 1582 ganger Stina!”, som de fleste andre sikkert ville gjort.

Sanndrømmer – Jeg har ofte drømmer om ting som skjer i fremtiden. Et veldig creepy eksempel er fra da jeg var liten. Da drømte jeg at søsteren min besøkte en gammel dame og fikk en hund som var svart og hvit og som het Rikke. På den tiden hadde jeg skikkelig lyst på en hund så jeg husket den drømmen skikkelig godt og fortalte det til en venninne.

Etter noen måneder gikk søsteren min med bøssebæring til en gammel dame som hadde fått kreft og som hadde to Shih Tzu hunder. Den ene skulle hun gi tilbake til oppdretter, men den andre var gammel så den spurte hun om søsteren min ville ha. Freaky; den var svart og hvit og het Rikke. Hvor sjukt creepy er ikke det? Har opplevd slike drømmer så mange ganger og det er like skummelt og spennende hver gang!

 

Irsk – Dette er noe en del av dere vet i og meg at jeg lagde en video om det. Men fortsatt en liten fun fact! For en stund siden tok jeg en dna test og fant ut at jeg er hele 15% irsk. Det stammer tydeligvis fra faren min sin side, men vi aner ikke hvem som er derfra. Hvor random er ikke det?

Rolig musikk – Hvis jeg hører på vanlig rolig musikk der folk synger, blir jeg superstressa. Jeg liker best å høre på ting som går skikkelig fort i tempo. Den eneste rolige musikken jeg kan høre på er sånn spa-musikk. Det er så behagelig å høre på!

 

Hummer – Jeg har så sykt lyst til å kjøpe meg en Hummer H2 bil. Meeen de er jo skikkelig miljøversting og jeg hadde nok fått ekstremt mye hat om jeg kjøpte en. Men det har vært en stor drøm å ha en slik bil siden jeg så den på Viva La Bam som 12 åring.

Jeg hater romantiske komedier. Oh yes. Jeg ser heller en action film med masse vold, og gjerne litt humor. James Bond filmene er en stor favoritt, og jeg tror vel jeg har sett absolutt alle. Bridget Jones ish filmer derimot, det takler jeg ikke. Aner ikke hva det er med det, men på akkurat det punktet når det kommer til filmer, er jeg nok litt guttete.

 

Jeg husker nesten aldri navn. Jeg har slitt veldig mye med det helt siden jeg var liten. Til den dag i dag er jeg like dårlig på navn, og jeg får helt angst når jeg må hilse på mange fremmede, og liksom skal huske navnene dems. Er ofte jeg skal fortelle Per Fredrik om en person, og jeg har ikke sjangs til å huske navnet til vedkommende.

 

Tall – Jeg er helt freaky flink til å huske tall. Hvorfor tall og ikke navn liksom? Haha. Leser jeg en rapport om noe jeg syns er spennende kan jeg huske tallene i månedsvis etterpå uten å prøve og pugge på de engang.

 

4 kommentarer
    1. Jeg sanndrømmer også. Det heter Déjà vu. En gang drømte jeg at jeg skulle bli næringsparkene med ei jeg kaller tomat. Dagen etter var jeg læringspartner med tomat. Haha. Jeg hadde vært syk den dagen vi trakk de, noe jeg også var i drømmen. sist jeg sanndrømt no og det skjedde var i dag. Hadde sanndrømt noe for noen uker tilbake og det skjedde. Mange i klassa mi eller som jeg kjenner har sanndrømt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg