8 Favoritt antrekk fra 2018!

annonse – Gucci, nelly, bubbleroom, gina tricot, bik bok

Nå er vi igang med 2019, men før vi kommer for godt inn i det nye året vil jeg kjøre en runde med throwbacks og oppsummeringer av 2018. Så jeg tenkte å starte med mine favoritt antrekk fra 2018. Følg med senere, for da kommer en oppsummering fra hele året med highlights!

GUCCI SOLBRILLER | NLY SKO | MICHAEL KORS VESKE 

NLY JAKKE | BUBBLEROOM KJOLE | GINA TRICOT BELTE

TOPP HER | VESKE H&M | SKJØRT HER | SKO HER | SOLBRILLER GUCCI HER

 

VESKE – GUCCI, HER
SKO – HER
SKJØRT – BIK BOK, HER
TOPP – HER
SOLBRILLER – RAYBAN, HER

Jakke – HER
Solbriller – Gucci, HER
Kjole – HER
Sko – HER
Veske – Gucci, HER
Belte – Gina Tricot, HER

 

Jakke – HER  |  Sko – HER  |  Belte – HER
Topp – HER  | Veske – HER

FAUX FUR JAKKE – HER
VESKE – GUCCI, HER
BUKSE – HER
SOLBRILLER – GUCCI, HER
SKO – HER
BELTE – HER

SKJØRT – HER
JAKKE – HER
SOLBRILLER – GUCCI, HER
VESKE – GUCCI, HER
BELTE – HER
SKO – HER

 

SKJØRT – HER
JAKKE – HER
TOPP – HER
SOLBRILLER – GUCCI, HER
VESKE – GUCCI, HER
SKO – HER

Tror vi lett kan summere dette årets antrekk opp i; null jeans og mye Gucci vesker. Haha! Jeg har uten tvil kjørt mye skjørt og kjoler i år. Det er jo så komfortabelt, samtidig som det er lekkert og veldig feminint. Jeg elsker det! Selv om det kan nok hende det sniker seg inn litt flere jeans i 2019. Vi får se!
En ting som jeg i alle fall vet at det blir mer av i 2019 er antrekksbilder. Jeg elsker å se på antrekksbilder på andre blogger, også er det veldig gøy å se slike bilder selv. Eneste som er tricky er været.. Det MÅ være fint vær for at man skal kunne ta antrekksbilder.. Så nå må jeg bare be værgudene om bra vær i 2019! 😃
1 kommentar
    1. Så utrulig mye fint, jeg bare rett å slett elsker deg Stina, du er virkelig ett godt forbildet, gleder meg til å se deg på bloggerne igjen til uken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg