8 Bøker du bør lese i påskeferien!

annonse – storytel

Endelig påskeferie! Men what to do? Litt kjedelig å bare sitte i solveggen hele dagen? Enten om du pusler rundt i hagen, går deg en lang tur, kjører bilen opp til hytta eller bare holder på med noe hjemme er det alltid gøy å høre på noe spennende.

Jeg er superfan av lydbøker og jeg lærer så mye av det! Jeg liker best business bøker men jeg er også glad i selvutviklingsbøker og bøker fra kjente personer jeg liker.

Nå kan du teste ut Storytel gratis i 14 dager, ved å klikke deg inn HER.

Da kan du høre på så mange lydbøker du bare vil, og kanskje du lærer noe spennende i løpet av påsken? Her er i alle fall 9 av mine favorittbøker som jeg virkelig vil anbefale dere å sjekke ut!

How to win friends and influence people – Dette er en en bok alle innen business er nødt til å lese. Denne boken lærer deg virkelig hvordan du kan snakke med folk på en måte som gjør at du vinner samtaler og forhandlinger. En must read fra min side!

The power of habit – Her kan du lære deg hvordan du legger til deg gode vaner, og hvordan du kan legge av deg dårlige vaner. Her går man skikkelig i dybden på vaner, og det er veldig spennende lesing.

Framgångsboken – Denne boken er basert på framgangspodden som er en av Sveriges største podcaster der fremgangsrike mennesker blir intervjuet. Om du vil ha fremgang i livet er dette boken du bør lese!

 

Kris Jenner and all things Kardashian – Kris Jenner er hodet bak hele Kardashian klanen og i denne boken får vi bli kjent med hvem hun er og hvilke ting som hun har gjort for at Kardashian skal være det imperiet det er den dag i dag.

I hate my selfie – Ah, Shane Dawson. En av de morsomste på YouTube som virkelig forteller om oppveksten sin på en tragikomisk måte. Om du har en dårlig dag eller bare trenger en god latterkrampe er denne boken perfekt!

Forbilde – Om du ikke har lest boken til min gode venninne Sophie enda, er det virkelig på tide. Sophie forteller så mange spennende historier og tanker i denne boken, og den er virkelig en bok du er nødt til å lese!

 

The life changing magic of tidying – Få hjelp til å få det ryddig i hjemmet en gang for alle. Denne boken sine metoder har blitt verdenskjente og jeg skjønner virkelig hvorfor!

The secret – Per Fredrik introduserte meg til filmen “the secret” for flere år siden, og siden har den gjort store forskjeller i livet mitt. Jeg leste nylig boken og lærte enda mer. Om du vil vite hemmeligheten til mange av verdens mest suksessfulle mennesker bør du lese denne boken.

 

Håper du ble inspirert til å lese noen spennende bøker i påskeferien! 

0 kommentarer

Siste innlegg