5 Fun facts om meg

Allergisk – Jeg har noen få men veldig rare allergier. Jeg er nemlig allergisk mot; hvitløk, ingefær, trøfler og jordskokk. De to siste er det nesten ikke i noe mat, så de merker jeg ikke så mye til. Men hvitløk og ingefær er jo seriøst i dødsmange matretter, og siden det blir brukt som krydder går det ikke ann å bare si til kjøkkensjefen at de skal fjerne hvitløken eller ingefæren. Superkjipt!

#Nomakeup – En ting ikke mange tror på, men som faktisk er sant. Jeg går mer uten sminke, enn med. Jeg elsker å gå uten sminke, og jeg prøver å la huden min få puste så mye som mulig. Spesielt etter Farmen Kjendis har jeg blitt så komfortabel uten sminke at jeg lett drar i både butikken og rundt på turer uten sminke. Selv om det kanskje ikke syns så ofte på bloggen. Her liker jeg å ha litt mer glam look. Men på snapchat legger jeg ofte ut bilder uten sminke.

Klistremerker – Jeg elsker å pynte opp notatene mine med klistremerker. Muligens litt barnslig. Men jeg syns det gjør ting mye morsommere! Jeg bestiller alltid massevis av klistremerker fra eBay med alt ifra unicorn til blomster til flamingoer på.

Leste ikke bøker – Det var først da jeg ble voksen at jeg begynte å lese bøker. Jeg har aldri syntes at romantiske noveller eller krimbøker er noe spennende, og det var kun det å finne når jeg var yngre. Etter at jeg ble voksen har jeg fått helt dilla på å lese selvbiografier til mennesker som har oppnådd store ting, og bøker om selvutvikling og økonomi.

Cola voksen – Igjennom hele barndommen min drakk jeg nesten aldri Coca Cola. I familien min drakk vi kun “gul brus” aka Fanta. Cola derimot var fy-fy. Haha! Når jeg ble voksen smakte jeg på det og fikk helt dilla. Nå drikker jeg cola zero hver eneste dag.

4 kommentarer
    1. Vil du legge ut en liste over bøker du anbefaler innen kategoriene du nevner? Jeg er forfatter og skriver mest chic lit, så det er også sjangeren jeg ender opp med å lese. Men; skulle så gjerne ha funnet flere selvbiografiske bøker, gjerne bøker som motiverer innen business og økonomi.

    2. Du har blitt helt blind på hvor mye du sprøyter inn i leppene dine. De ser absolutt ikke naturlige ut lenger og du har alt for mye. Du burde virkelig se deg i speilet og se de for hva de er i forhold til hvordan de så ut før, for det er virkelig ikke fint med oversprengte lepper.

    3. Sjølv om coca cola zero er uten sukker er det allikevel ikkje så bra eller sint for verken deg eller kroppen din å drikke det kvar dag pga kullsyren eg beklager viss du syntes denne kommentaren ligna på ein hatkommentar for det var ikkje meint som ein hatkommentar ville berre seie i fra om det for du er jo absolutt verdens beste blogger og eg vil ikkje at du skal ødelegge helsa di

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg