7 Triks som holder deg varm og stilfull om høsten & vinteren

Nå har virkelig kulden kicket inn, og nå er sesongen for å pakke seg inn i 20 lag her. Sommerens flagrende kjoler er et svakt minne, og nå er det bare en ting som gjelder; holde seg varm.

Selv hater jeg å pakke meg inn i hundre lag med klær, for jeg forsvinner nesten under alle plaggene, og man ender som regel opp med å se ut som som en stor boble, uten noe form eller fasong, haha.

Så i løpet av årene har jeg lært meg noen triks som gjør at jeg kan holde meg varm, uten at det synes. Så nå tenkte jeg det var på tide å dele de!

Strømpebukse under jeans – Vær smart og kjør på med strømpebukse under buksen. Kjøp gjerne jeansen en størrelse større enn du vanligvis gjør, så det ikke blir altfor stramt. Da holder du deg varm, og det syns heller ikke. Genialt. De perfekte strømpebuksene finner du HER

 

Langt tykt hår = slipper lue. Haha, denne er kanskje ikke den letteste å bare fikse. Men for oss med langt og tykt hår, tror jeg vi kan kjenne oss igjen i at håret varmer mye. Det skal være veldig kaldt før jeg trenger å bruke lue, haha. Superfine luer finner du HER

Ullsokker i sko – Blir du kald på bena, blir du kald på hele kroppen. Så kjør på med ullsokker i skoene, så holder du deg varm. Mener forresten ikke sånne svære ullsokker, men sånne tynne vanlige som er laget i ull. Comfy ullsokker finner du HER

 

Sassy skinnhansker som er foret – Hendene er som føttene, blir de kalde blir man ofte kald på resten av kroppen. Så velg et par skinnhansker som er foret, det ser classy og sassy ut, og er varmt. Love it. Superlekre hansker finner du HER.

Knestrømper under knee high boots – Dette er så genialt! Da kan du bruke kjoler og skjørt litt lengre utover sesongen, uten å fryse. Bare bruk en par tykke og varme knestrømper under knee high bootsene. Det gjør også at skoene holder seg oppe under å gli ned, ekstra bonus der! Knestrømper finner du HER

 

Belte i midjen på boblejakke – Boblejakker er gode og varme, men de kan ofte være totalt formløse. Kjøp boblejakker som enten har belte i midjen, eller sleng på en belte selv, så får du fremhevet midjen, og det blir mer former i boblejakken. Min favoritt boblejakke i år finner du HER

Super-undertøy under jeans og gensere – Ullundertøyet trenger ikke å bare brukes under skiklærne. Du kan bruke det under de vanlige antrekkene dine også. Bare vær obs på at det kan fort bli varmt om du skal være inne en stund, så vær forberedt på at du kanskje må innom toalettet og skifte i løpet av dagen, hehe! Super-undertøy finner du HER.

 

Håper du likte tipsene, og at du holder deg varm og stylish i høst og vinter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg