7 Ting som er typisk meg

Jeg er skikkelig fascinert av plastiske operasjoner, og jeg ser veldig ofte på programmet “kirurgiske katastrofer”. Jeg elsker å se på intervjuer av “levende” barbier, og hele den verdenen hvor man kan endre helt på utseendet fascinerer meg veldig. Jeg tror nok ikke jeg ville gjort så store endringer på meg selv at jeg så helt annerledes ut. Men det at andre gjør det, er interessant å se på.

Redbull – Jeg drikker Redbull hver eneste dag, og er helt avhengig av det. Tidligere drakk jeg kaffe og brukte det for å få koffein, men for en stund siden gikk jeg over til Redbull. Jeg passer på at jeg ikke drikker for mye av det, for det er jo ikke helt bra med så mye koffein. Men herregud, det er så godt også gir det meg et skikkelig kick!

 

Sykt effektiv og prokrastinerer – Jeg kan sitte i sykt lang tid og bare surre rundt med ting, men når jeg først setter igang med å gjøre noe går jeg 110% inn og er ekstremt effektiv.

Statistikk – Jeg elsker statistikk! Jeg kan føre statistikk på seriøst alt mulig. Så fort jeg begynner med noen nytt fører jeg alltid statistikk på det. Haha! Jeg er rar..

 

Jeg ELSKER små hunder og katter, og går alltid bort og koser med de. Hvis jeg kjører bil og ser en søt hund så klarer jeg ikke å holde igjen, da må jeg bare si “aww hellanussen ååååååå”. Haha! Jeg er altfor glad i små søte dyr.

Jeg er livredd for at bilen ikke er låst. Hver gang jeg parkerer må jeg alltid ta bilde av at jeg drar i døren, for å vise at den faktisk er låst, om ikke blir jeg sykt stressa. Før jeg kjøpte min egen bil lånte jeg Per Fredrik sin bil, og den låste seg automatisk opp hvis man dro i bildøra når man hadde nøkkelen på seg. Så jeg kunne aldri dra i bildøra for å sjekke at bilen var låst. En gang ble jeg så stressa for at jeg ikke hadde låst bilen, at jeg måtte gå ut og sjekke at den var låst midt i en vippetime. For å si det sånn. Man kan ikke akkurat bare ta en pause i midten av en vippetime..

 

Syremusikk – Jeg har en litt sær smak når det kommer til musikk. Musikken jeg hører på er egentlig musikk som man nærmest må ha tatt syre for å like og kunne følge med på. Hehe. Jeg tar ikke narkotika forresten, og har aldri gjort det heller.

2 kommentarer
    1. Du er kanskje ikke heldig med uttalelsen hvor du skriver at du måler cm alle steder på kroppen. Forstår at du ikke mente det vondt, men det kan være triggende eller gi ideer til mennesker som sliter med spiseforstyrrelser. Ville redigert den delen og kommet med et annet eksempel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg