7 Ting jeg vil gjøre før jeg blir 27

Siden jeg vil gjøre 26 til den alderen der jeg virkelig mestret livet, har jeg satt meg ned noen mål jeg skal nå før jeg blir 27 år. Noen litt hårete mål, og noen mål som jeg vet at jeg kan få til om jeg bare jobber hardt.

Jeg nekter at det å bli eldre skal være noe negativt, og jeg gidder ikke legge meg ned og gi opp bare fordi jeg har blitt 26 år. Denne alderen skal være den beste alderen noensinne, og her er noen av målene jeg har satt meg:

Trene med 50 kg i knebøy – Da jeg var 22 år trente jeg med 45 kg i knebøy. Det høres kanskje ikke ut som så mye for mange, men om du veier 45 kg selv er det ganske mye. Nå har det vært en lang periode der jeg på grunn av mye sykdom ikke har fått trent styrke like godt, så jeg har blitt en god del svakere. Men nå vil jeg bli sterkere enn noensinne.  Før jeg fyller 27 år skal jeg kunne trene med 50 kg i knebøy, altså ta minst 10 repetisjoner av det.

Besøke Los Angeles – At jeg enda ikke har besøkt L.A er egentlig bare crazy. I år må jeg seriøst få rumpa mi over dit, og se alt det har å tilby.

Bli ryddig – På tide å bli voksen og have my shit together

Klare å stå opp før 07:00 på hverdagene, og før 08:00 i helgene – Å være våken til 03.00 på natten på en vanlig hverdag tilhørte å være 25. Nå er det skjerpings og på høy tide å komme seg opp tidlig igjen, og slutte å tro at jeg er en nattugle. Jeg er et menneske som trives best med å stå opp 06:00 hver dag. Haha.

Ha en inntekt på over xxx – Gidder ikke skrive summer her på bloggen, for da blir det bare hate. Og det er bursdagen min. Jeg får nok hate alle andre dager i året, så da trenger jeg ikke å få mer enn nødvendig i dag også 🙂 Men ja, et mål er å ha en inntekt på xxx før jeg har fylt 27 år.

Planlegge bryllupet ferdig – Når jeg blir 27 skal jeg gifte meg, og jeg vil ha alt til bryllupet ferdig planlagt og gjort klart innen februar neste år.

Lese minst 20 bøker til – Jeg har ikke helt telling på hvor mange bøker jeg har lest i mitt liv, sånn utenom skolen. Tror det er cirka 25-40 stykker. Å lese bøker gir meg så utrolig mye inspirasjon og kunnskap. Jeg elsker å lese biografier, selvhjelpsbøker, businessbøker og treningsbøker. Fantasi, romaner og krim er virkelig ikke noe jeg syns er verdt å lese. Da kan jeg heller se en film liksom. Men om jeg skal lese, skal jeg lese for å lære noe. Jeg har allerede 15 bøker liggende på kontoret mitt som jeg gleder meg til å lese, og noen av de skal jeg ta med meg til Gran Canaria for å lese mens jeg ligger på solstolen med en drink i hånda.

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Liker bloggen din og syns du har mye å fare med, men blir litt sånn småoppgitt fordi du føler at 26 er *gammelt* -hallo, mange er mye eldre og feirer at de lever lenge, det er nemlig ikkje gitt alle. Vet kkje med deg om du har mistet mange i ditt liv,men det har eg, inkl mamma da hun var kun 51 år, så 26 27 er bare barnemat. Kos deg nyt, du trenger ikkje bli voksen og ha your shit together – behold ungdommeligheten og barnet i deg så lange du kan. Ikkje ha så himla hastverk….Det å bli eldre er ikkje negativt, alternativet er et helvete 🙂

      Livet er trenger ikkje være perfekt for å være fatastisk <3 <3

    2. Nå skal ikke jeg være belærende, men du burde se verdien i skjønnlitteratur også. Du utvikler blant annet kreativiteten og ordforrådet av det, og det er jo også å lære noe.

    3. Veier selv ca 55 kg og 1RM på 80 kg i knebøy, så hvor mye du veier er ikke nødvendigvis en pekepinn på hvor tungt du kan løfte. Alt kan heldigvis trenes opp, og jeg eeeeelsker å trene styrke og trener mer enn gjerne bein på hver økt ????????????
      Så tror du kan overraske deg selv betraktelig med hvor mye du faktisk kan klare i knebøy på et år ???????????? Heier på deg ????????

    4. Kunne du ha laget ett blogginnlegg evnt. ei liste over bøker du har lest/planlegger å lese? 🙂 Elsker selv å lese slike bøker som deg og greit å få noen tips 🙂

    5. Enig med kommentaren over her.. Selv om du veier 45 kg, er ikke å løfte 45 kg mye for å veie det samme som du sier.
      Jeg veier 55 kg, og 55 kg i knebøy er mindre enn jeg oppvarmer med.. Så det har ikke noe å si på den måten du framstiller det….
      SOm sagt, er 55 kg og tar 105 kg i knebøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg