7 Ting jeg hater

Bakepapir – Lukten av bakepapir som har ligget lenge inne i ovnen gjør meg seriøst uvel. Det er et eller annet med det som trigger noe i kroppen min, og jeg har fysisk vondt og blir skikkelig dårlig av det. Ugh!

Tanntråd – Fortennene mine blir ofte tette, så jeg er helt avhengig av tanntråd. Om jeg ikke har det får jeg skikkelig trykk oppe i hodet mitt. Aner ikke hvorfor dette skjer. Men jeg haaaater når jeg ikke har med meg tanntråd.

Folk som lyver – Spesielt de som står og juger meg rett opp i ansiktet. Ellers takk. Bye bitch.

Candy crush – Altså. Dette er mest elsk-hat. Jeg elsker å spille det, men jeg hater å kaste bort tid på det

Enkelte råd fra folk – Når mennesker som åpenbart ikke vet hva de snakker om skal gi råd som at de er en ekspert på noe, og du sitter der og bare oook. Bare et eksempel: ikke ta pengeråd fra den personen som alltid er blakk.

Blæren min – Altså, dere vet “partyblære”? Sånn hvor du må tisse hundre ganger i løpet av en kveld. Det er livet mitt. Jeg drikker mye vann så jeg må alltid tisse. Så irriterende!

Å være støl – Hvis jeg ikke har trent en viss muskelgruppe på en stund og plutselig gjør det blir jeg så støl at jeg ikke klarer å bevege meg på sånn 3 dager. Skulle ønske det var noe man kunne drikke under trening for å forhindre stølhet, for det er så jævlig

0 kommentarer

Siste innlegg