7 Ting jeg hater å høre!

annonse – nelly

🙄 Når noen bare: “Åååå du hadde vært så mye finere hvis du ikke brukte så mye sminke, og hvis du klipte håret kortere”. For det første så spurte jeg ikke om din mening, og for det andre så er jeg fornøyd med hvordan jeg ser ut, og da betyr ikke noen andres mening stort for meg.

🙄 Når du mister noe i gulvet og noen bare “Gjør det så billig som mulig”. Okey. Som at jeg faktisk mistet noe i bakken med vilje. Argh..


TOPP
  – HER
BUKSE – 70% RABATT (KUN 89,- KR) – HER

🙄 “Blogging er ikke en jobb”. Okey. Jobber bare 7 dager i uken og tjener mer enn nok til å leve av da såeh.

🙄 “Du kan ikke gjøre sånn med Chloe”. Når noen tror de er hundehviskeren og skal gi meg hjelpende råd om hva jeg skal gjøre med Chloe her på bloggen.

🙄 Når folk påpeker en bitteliten skrivefeil som “ett” istedenfor “et”. Altså. Har du virkelig ingenting mer interessant å gjøre på fredagskvelden din enn å korrekturlese bloggen min? En skrivefeil her og der er bare menneskelig det 🙂


TOPP  – HER
BUKSE – 70% RABATT (KUN 89,- KR) – HER

 

🙄 Når folk kommenterer heeeeelt idiotiske ting sånn som at jorda er flat eller noe annet som er like idiotisk. Altså. Har du hoppet over livet sånn generelt, siden du tror det, eller?? Dere aner ikke hvor mange kommentarer som jeg faktisk bare sletter fordi de er så sinnsykt ute på jordet.

🙄 “Det kan vel du betale, du som tjener så mye”. Åja, så fordi jeg tjener penger, så skal jeg bruke det på alt mulig rart som du ønsker? Ehm. Nei takk.

 

Heldigvis er det bare noen få av dere som skriver slike kommentarer. 95% av dere som kommenterer her på bloggen er skikkelig ålreite og hyggelige folk, som jeg digger! Kudos til dere!

6 kommentarer
    1. About the first one: I SO feel for you, Girl! I’m a rather heavily tattooed girl with some (gorgeous) piercings… And oh the comments I get of my looks! The usual “why would a pretty girl like you do something like that to herself” and the “you would be so pretty, but you have ruined yourself” etc. etc. I’m so, so, SO bored of hearing those things… I should make a recording that I could play from my phone going “well, I love my tattoos, they are beautiful to me, no I don’t regret them. I love my piercings too and don’t take them off just because you think I should. Yes, I want to be pretty in MY OWN eyes and it’s none of your damn business to criticise my looks. I don’t say to you how I hate your peroxide blond hair and blue eye shadow, because that would be stupid and rude..” Beauty comes in many forms and everyone should be free to feel beautiful without being mocked by some narrow-minded dorks! Sorry for the long comment, haha!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg