7 Ting jeg hater å bruke tid på

Rydde ut av en koffert – Er jeg den eneste som lar kofferten stå i sånn 4 dager etter at jeg har kommet hjem? Per Fredrik rekker å pakke ut bagasjen sin før jeg har tatt av meg skoene etter reise. Men jeg derimot.. Jeg hater å pakke ut av den, så den står der helt til jeg er så lei av å se den at jeg tar den.

 

Facebook – Altså, hver gang jeg scroller på facebook blir jeg helt stressa. Det er jo bare nyhetsartikler om helt kriseting, videoer som viser urettferdige ting, og alle mulige mennesker jeg er venn med på face som seriøst legger ut ting jeg virkelig ikke trenger å se. Facebook var bra for sånn 10 år siden, nå derimot, blæh.

 

Gateselgere – Nei, jeg vil ikke stå i 20 minutter å snakke om et nytt mobil-abonnement eller strøm fra det ene eller det andre stedet.

Vaske doen og dusjen – Jeg har faktisk ikke vasket en dusj eller do på 3,5 år. Det har jeg vaskehjelp til å gjøre. Jeg har ingenting imot det å vaske og rydde generelt, men det å vaske doen og dusjen takler jeg bare ikke.

 

Negative mennesker – Jeg hater å være med mennesker som ser negativt på alt mulig. Det er greit å ikke være super positiv til alt, og være negativ iblant. Men når hele livet handler om å være negativ og klagete, orker jeg det bare ikke. No thanks. Jeg liker å se positivt på livet.

 

Vaske håret – Når man har så langt og tykt hår som jeg har, med masse hair extension fester er det å vaske håret en jobb i seg selv. Sjampoen tar hundre år å ta i håret, for den skal innimellom alle fester så det blir skikkelig rent. Takk gud for at jeg ikke trenger å vaske håret hver dag, men heller hver 2.-3. dag.

Ta av sminken om kvelden – Siden jeg bruker en del sminke er renserutinen min ganske heavy. Jeg bruker som regel 3 forskjellige rensere, en toner og en ansiktskrem. Det tar så lang tid at jeg får helt fnatt. Spesielt når jeg er stuptrøtt og bare vil legge meg.

 

5 kommentarer
    1. Du er en herlig jente, men håååper du snart kan fornye deg litt på bloggen. Lister er fint av og til, men synes nå at alle innlegg er lister og føler ikke at du synes det er så inspirerende å blogge lengre….

      1. Well, for me the lists are nice to read! They are easy, fun and make one think of her/his own opinions about the subject (like, what would my list look like). <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg