7 Ting jeg hater!

Tenner – Jeg må seriøst alltid ha tanntråd i nærheten. Jeg blir helt stressa og får fysisk vondt, hvis jeg merker at jeg har noe mellom tennene. Spesielt fortennene. Hater den følelsen.

 

Dårlig passform – Det er så mye lekre klær der ute, men jeg hater når jeg får en kjole jeg tenkte at jeg kom til å bli fin, også har den den verste passformen noensinne. Noen plagg får det seriøst ut til å se ut som at man har gått opp 20kg og blitt en firkant. Altså, hvordan er det mulig?

 

Lakris – Den eneste lakrisen jeg liker er sånne lakris fisker. ALT annet av lakris, hater jeg. Takler virkelig ikke smaken av det.

 

Ikke våkne etter 15 alarmer – Eller, Per Fredrik hater når jeg ikke våkner etter 15 alarmer. Haha. Jeg derimot; elsker å slumre. Hahaha

Tikkende klokker når jeg skal sove – Finnes det noe mer irriterende enn det? Husker når jeg var yngre og det var før man brukte telefonen sin som alarm, så måtte jeg har sånn tikkende klokke. Det klikka for meg! Var ofte jeg stod opp midt på natta og tok ut batteriene, og tenkte bare “mamma får vekke meg, dette orker jeg faktisk ikke”. Hahaha

Saktegående folk i veien – Jeg er en person som liker å gjøre ting veldig effektivt, og jeg blir derfor veldig fort utålmodig. Så når jeg går ute og jeg havner bak noen som går super sakte, og jeg ikke kommer forbi, kjenner jeg at det koker inne i meg. Altså, de går sikkert bare en hyggelig tur eller kanskje de har vondt i kroppen og ikke orker å gå fortere? Jeg sier kun “unnskyld meg” og durer forbi, men på innsiden; der koker det, haha uff.

Når alle dippene er med hvitløk – Hater når jeg skal bestille pizza eller er på steder der de har dipp, også er det hvitløk i seriøst alle dippene. Til og med i RØMMESAUS putter de hvitløk. Hvafaen. Jeg vet at det å være allergisk mot hvitløk ikke er så vanlig. Men det hadde vært koselig om noen, om så bare én gang tok hensyn. But they never do..

5 kommentarer
    1. Hallo så stygt å si om andre at mange går sakte! Har du ikke hørt om at man går i sitt eget tempo… koker inni deg når du går bak andre som går sakte… i alle verden sier jeg

        1. Jo det er vel det men synes ikke noe om den måten det ble sagt på, beklager for at jeg sa meningen min.

      1. Men helt ærlig. Det er sinnsykt irriterende å gå bak menneskeversjonen av snegler da. Eneste forskjellen er at menneskene ikke legger fra seg slim.

    2. Jeg er akkurat som deg når det gjelder at folk går sakte foran deg og det ikke er mulig å komme forbi😅 Det er så irriterende, og det koker virkelig inni meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg