7 Ting jeg hater

Treg – Jeg hater når folk er trege (med mindre de har en medisinsk grunn). Folk som bare somler og ikke klarer å få rompa i gir, ah, det irriterer meg. Var på butikken i går og jeg er ekstremt nøye med 1 meters regelen, så når folk skal bruke hundre år på å ta antibac og gjerne skal smøre antibacen rundt på hendene uten å flytte seg vekk fra maskinen, da tar tålmodigheten min slutt. Ta antibac, flytt deg og smør. Er det så vanskelig?

Gamle menn som stirrer – Jeg får seriøst helt noia når gamle menn stirrer på meg. Er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg bokstavelig talt ble slått til på stranda av en gammel mann fordi han var “redd” for Chloe.

 

Neglebånd – Jeg grøsser bare av tanken på neglebånd som siger nedover neglene. Takler ikke å se på det. Kjenner jeg blir så uvel og det klør i fingrene mine hvis neglenbåndene mine ikke er dyttet helt opp.

Når folk ikke holder 1 meters regelen – Altså, vi er midt i en pandemi. Hva er seriøst galt med folk? Det klikker seriøst for meg når folk skal stå klint oppå meg på butikken. Det er mer enn god nok plass til å holde god avstand, men neeeeida enkelte skal være klengete. Er mange ganger jeg har faktisk måttet si ifra til folk; hold avstand!

 

Brunt papir – Yeah yeah, jeg vet at det er miljøvennlig med sånt brunt resirkulert papir. Men jeg takler det bare ikke. Det er ekkelt å ta på, guffent å skrive på også ser det grumsete og ufint ut. Jeg er såpass sær at jeg faktisk aldri har lest et pocketbok i mitt liv.

Rot – Jeg tror seriøst at jeg har noen alver som løper rundt og roter i huset. For jeg kan ikke skjønne hvordan det kan bli så fort rotete? Jeg kan snu meg rundt og vipps så er det 15 ting jeg må fjerne på kjøkkenet.. Altså.

 

Tissetrengt – Jeg har seriøst verdens minste blære. Hahaha, tuller ikke når jeg sier at jeg tisser sikkert 25-30 ganger hver eneste dag. Drikker jo mye vann for å holde meg hydrert, men det får være grenser da?

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar
    1. I’m also one of those “lucky” people who has to pee so often! Haha! Where ever I go (shopping, cafe, restaurant etc.) I have to go find a toilet first thing before I can relax. And I HATE public toilets… so that’s a tricky combination! 😀 D:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg