5 Ting jeg hater

Trege folk i kasser – Jeg har jobbet i klesbutikk og matbutikk, så jeg kan faktisk uttale meg her. Jeg har helt fnatt når folk bruker 100 år på å slå inn varene. Du trenger ikke lage perfekte brettekanter på klærne og jobbe som en snegle liksom.. Heldigvis ikke såå ofte det skjer, men de gangene det skjer er det typisk at jeg har dårlig tid.

Skrive lange sms’er – Jeg hater når jeg må ha lange samtaler på sms. Kan vi ikke heller bare ringe i 10 min og få det unnagjort? Hater å bruke opp tid og skrivingen min på sånt. Jeg sender seriøst alltid alle talemelding om jeg må si mer enn sånn 10 ord. Haha.

 

Skrivesperre – Som blogger er det helt krise å ha skrivesperre. Enkelte dager får jeg det, og da er det seriøst helt umulig å få ut et ord her på bloggen.

Hikke – Når jeg først begynner å hikke, hikker jeg i hele dagen lang. Jeg hikker også skikkelig hardt, så når jeg hikker gjør det skikkelig vondt. For noe dritt.

 

Dårlig nett – Vi lever i 2019, da burde det være noenlunde bra nett overalt. Kanskje ikke langt inne på skogen, men i sivilisasjonen burde det være det. Store deler av veien mellom Drammen og Sandefjord er med edge nett så musikken faller alltid ut. Super kjipt!

 

1 kommentar
    1. Ikke si fnatt 😂 det betyr ufrivillige rykninger der nede 😂😂😂

      Hater selv å vente på at den som står i kassa skal bli ferdig med å brette klærne og få de ned i posen 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg