5 Ting jeg hater

Løgnere – Jeg takler ikke folk som juger til meg. Fortell meg heller en hard sannhet enn å juge meg rett opp i trynet. Finner jeg ut at folk har jugd til meg kutter jeg de rett ut av livet på rappen.

Kjeven min – Gud så drittlei jeg er av kjeven min nå. Mest av alt hater jeg mannen som slo ihjel kjeven min, så den fortsatt gjør skikkelig vondt etter 3,5 måned.. Lurer på når kjeven min skal bli vanlig igjen..

 

Dopapir feil vei – Det finnes to måter å henge dopapir på. Den ene er for crazy folk, hvor papiret henger inn mot veggen. Den andre er for normale folk. Når det henger feil sier det mye om et menneske. Hahaha.

Mugne jordbær – Hvorfor blir jordbær så fort dårlige? Kan kjøpe en stor kurv med jordbær også går det en dag, også er alle dårlige. Waste of money.

 

Brunt skrivepapir – Jada jada, det er miljøvennlig med sånt brunt papir i skrivebøker. Men jeg takler det bare ikke. Husker på matte prøver så fikk vi alltid sånne brune ark til å skrive på, og jeg tok med egne ark fordi jeg taklet ikke å skrive på de brune. Klarer ikke å lese bøker med brunt papir engang.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg