7 Ting jeg hater

Bakepapir – Lukten av bakepapir som har ligget lenge inne i ovnen gjør meg seriøst uvel. Det er et eller annet med det som trigger noe i kroppen min, og jeg har fysisk vondt og blir skikkelig dårlig av det. Ugh!

Folk som lyver – Spesielt de som står og juger meg rett opp i ansiktet. Ellers takk. Bye bitch.

Å være støl – Hvis jeg ikke har trent en viss muskelgruppe på en stund og plutselig gjør det blir jeg så støl at jeg ikke klarer å bevege meg på sånn 3 dager. Skulle ønske det var noe man kunne drikke under trening for å forhindre stølhet, for det er så jævlig

Dårlig vær – Når det er skikkelig drittvær over lengre tid mister jeg all motivasjon og livsgnist. Det er jo utrolig vanskelig å gjøre jobben min når det er drittvær (går jo ikke ann å filme eller ta bilder..!) og alt føles så tungt og kjipt. Glad vi sakte men sikkert går mot lysere og varmere tider. Det trengs!

ASMR – Jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk liker å høre på ASMR. Jeg får seriøst grøsninger i hele kroppen, og blir fysisk uvel av å høre på det der. Takler ikke den lyden! Hver gang jeg skal se på sånne “satisfying” videoer må jeg alltid skru av lyden på telefonen min..

Klovner – De er så sykt skumle! At de selv syns de er morsomme, skjønner jeg ikke. I tillegg er det så sykt irriterende! De leker seg så dumme at jeg får helt mark!

Banansmak – Hvem crazy ass bitch bestemte at man skulle putte banansmak i noe som helst?? Jeg syns banan alene er godt, og det er godt i bananpannekaker. Ellers enn det; ÆSJ. Banos, sjokolade som er formet som banan og smaker banan, og en haug ting til; no thanks. Kvalmende, søtt på feil måte og bare ikke noe for meg.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg