7 Ting jeg hater

Joikakaker – Helt siden jeg var bitteliten har jeg hatet joikakaker. Jeg brukte det til og med som et skjellsord når jeg var liten. Faktisk har jeg ikke smakt det siden jeg var sånn 8 år gammel, så jeg hadde ikke blitt overrasket om jeg plutselig likte det. Men så lenge holder jeg det på ikke-liker listen min!

“Ikke hate altså / Ikke for å være frekk” – Folk som bruker slike fraser for å prøve og unnskylde seg for å legge igjen drittkommentarer burde få en spesiell plass hvor de kan kose seg sammen. Jeg får helt mark når jeg ser folk legge igjen slike kommentarer, for nei, du er faktisk ikke unnskyldt når du skriver; “Ikke for å være frekk, men du er skikkelig stygg”. Bare dropp den lame unnskyldningen.

 

Rot – Jeg hater rot! Vi har jo et ganske stort hus på 220 kvadratmeter, og det blir rotete før man rekker å snu seg. Enten så ligger det kameraer på bordene eller så ligger lekene til Chloe slengt rundt, eller så er det et eller annet som gjør det rotete. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg bokstavelig talt kunne gått rundt og ryddet i 5 timer, og 5 minutter etterpå var det rotete igjen.

 

Kviser – Helt siden jeg var 16-17 år gammel har jeg slitt skikkelig med kviser. Jeg begynner endelig å bli litt kvitt de, siden jeg bruker veldig riktige produkter hele tiden til huden min, men man slipper aldri helt unna kviser. Jeg hater de. Jeg hater de så sinnsykt. De gjør vondt, de ser stygge ut, og de burde rett og slett bare inne finnes.

Regn og surt vær – Jeg hater når det regner eller et surt vær utendørs. Da blir jeg så slapp og sliten og jeg vil bare ligge på sofaen og ikke gjøre noe som helst.

 

Taxi – Jeg tar ofte taxi når jeg skal steder og ikke skal kjøre bil selv, og jeg digger at det finnes taxier. Men det er én ting jeg blir gal av; taxi sjafører som sitter og klager på alt mulig. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har rett og slett blitt irritert fordi de klager, maser hull i hodet på meg, eller prøver å dra sleezy vitser.

Folk som er frekke mot handikappede mennesker – Det er rett og slett ikke ok. Jeg tror nesten ikke jeg kommer på noe som er verre enn folk som er frekke eller slemme mot noen som sitter i rullestol, har en synlig sykdom (som de gjør narr av), eller andre ting. Det er faktisk ikke ok, og jeg blir sint bare tanken på det.

 

 

1 kommentar
    1. Jeg tar taxi tre ganger i uken (pasientreiser) og enten får jeg sjåfører som ikke prater, de som er utålmodige og kommer før tiden og de som slår av en prat. Men noen nekter å høre på meg og følger gps selvom den er feil.. Men det som er dritt med pasientreiser er at de ikke kjører lengre en dit du skal og de kan ikke kjøre deg lengre en til folkeregistrert adresse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg