7 Ting jeg er livredd for

Karuseller – Jeg er seriøst livredd for karuseller. Ikke bare hvor jævlig de føles å ta, men mest fordi jeg er livredd for at de skal gå i stykker. Altså, aner ikke hvor mange artikler jeg har lest der folk har dødd fordi en karusell røk. Bare tenk på hvor mye de karusellene som er på tivoli blir tatt sammen og fra hverandre. EN liten feil, og du er død.

Hestemaske på folk – Jeg haaater sånn hestemaske mange bruker på memes og Halloween. Jeg freaker seriøst helt ut av det. Har hatt noen Halloweenfester her hjemme og jeg er så glad for at ingen har brukt det.

 

Klovner – Apropo dritskumle Halloweenting. Er det noen som helst i verden som IKKE er redd for klovner? Altså, de er jo så creepy! På Halloween for et par år siden hadde en av gjestene kledd seg ut som klovn, og jeg var så redd for henne hele kvelden. Klarte såvidt å se på henne fordi jeg var så redd, hahaha!

 

Barn for tidlig – Jeg er seriøst livredd for at jeg får barn for tidlig, og går glipp av ting jeg ville opplevd. Selv om man kan få barnevakt osv er det fortsatt mange ting man ikke kan / bør gjøre når man har barn. Er så redd for å få barn og føle at jeg burde ventet.

Fugler – De fleste som leser bloggen min fast vet jo hvor livredd jeg er for fugler. De jævlene der bærer så MYE sykdommer at det er scary. Sier bare en ting jeg; corona kom fra en flaggermus :))

 

Matforgiftet – Når jeg er i utlandet og generelt på reise er jeg alltid nøye med å sjekke tripadvisor før jeg går inn på en restaurant. Det er så sinnsykt kjipt å bli matforgiftet! Sist jeg var på Gran Canaria spiste vi på samme restaurant sikkert 8 ganger, og den SISTE gangen som var dagen før hjemreise ble jeg matforgiftet. Var så ille at jeg såvidt kom med flyet hjem.

 

Skolebenken – Jeg har seriøst ofte mareritt om at jeg er tilbake på skolen. Skolen for min del gikk ganske problemfritt for deg, men jeg bare har virkelig ikke lyst til å sette meg på skolebenken igjen. Grøsser av tanken.

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg