7 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

Gatekjøkken i syden – Når man er på reise i utlandet vil man gjerne kose seg og ikke sitte polstret rundt et toalett i flere dager. Derfor holder jeg meg alltid unna alt av gatekjøkken og matboder langs gater når jeg er på reise. Ikke er jeg særlig glad i gatekjøkkenmat heller. Så føler ikke jeg går glipp av så mye.

 

Røyke / Snuse – Da jeg gikk på ungdomsskolen røyket og snuste jeg litt her og der over en periode. Jeg er så ekstremt glad for at jeg aldri ble avhengig av det, og innså selv hvor dumt det var å holde på med. Det er jo så helseskadelig atte fy. No way at jeg noensinne kommer til å ta en røyk eller snus noensinne igjen.

Spise insekter – Om jeg så er på matfestival og de grilles så det nesten ser godt ut; nope. Jeg kommer aldri til å spise insekter. Æsj. Froskelår og snegle faller under samme svar: hell no.

 

Svømme med hai – Vet det er mange som syns det er spennende å svømme med hai når man står inne i sånn bur. Vel, så eventyrlysten er virkelig ikke jeg. Har sett så mange tilfeller der noen blir bitt igjennom buret. Ellers takk sharki-shark.

 

Bungee jump – Fra tid til annen ser jeg folk som bungee jumper utfor bruer, og jeg tenker bare; er du gaaaal? Jeg kunne virkelig aldri gjort noe sånt. Tenk om strikken ryker? Eller man får skikkelig whiplash når strikken strammer til så man knekker nakken? Det sjansen tar ikke jeg!

 

Speedmonster – Da jeg var liten var jeg med venninna mi og hele familien hennes på Tusenfryd. Vi stod timesvis i køen for å ta speedmonster, og akkurat i det jeg skulle til å sette meg ned på setet gikk jeg bare rett ut. Jeg er livredd for karuseller, og det har ikke blitt noe bedre med årene. No way at jeg noensinne skal ta den karusellen. Noen ganger må man bare innse at man ikke er like tøff på alt.

 

Flytte til Bergen – Jeg kunne aldri bodd i en by som der regner så mye som det gjør i Bergen. Altså, jeg blir i dårlig humør bare det regner et par dager her i Sandefjord. Da kan jeg bare tenke meg hvordan det hadde blitt i Bergen..

5 kommentarer
    1. Det regnet faktisk mer der jeg gikk på folkehøgskole en det det gjør i Bergen 🙂 Gikk der for ti år siden og husker at kronprinsparet kom på fylkestur til det stedet jeg gikk på skole. Men jeg dro ikke ned pga regn(men fikk møtt de i august 2018 da de besøkte jobben vår og jeg fikk være blomsterpike og gi blomster til de, så var kanskje like greit at jeg ikke dro)
      Men tipper Bergen er fin by uansett 🙂

    2. Jeg (jente som nå er 16 år) har fått brev fra kongehuset hvor de takka for en tegning jeg sendte😊

      Også har mamma hilst på Kongen fordi hu var med morfar når han fikk tildelt Kongens fortjenstmedalje i sølv😊

    3. Jeg bor i Bergen selv og så klart det regner. Vi har jo mange fjell! Men fra mars/april til sånn september er det fin sol og steike varmt! Det var faktisk Bergen som tok varmerekord i fjord💓

    4. Enig med insekter!! Hvis det blir slutt på kjøtt blir jeg veggis altså, kommer aldri til å spise insektburger😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg