7 Ting du kan gjøre når det regner!

Treningsstudio – Ta deg en tur på gymmet! Det er ikke noe som helst digg å trene utendørs i regnet, men å trene innendørs når det regner; det er helt fantastisk! Ekstra digg er det å gå ut fra treningen når du er varm og svett, og ut i den kalde friske luften.

Les blogger – Oppdater deg på favorittbloggene dine! På min blogg er det bare å scrolle nederst på forsiden så kan du bla videre til neste side i det uendelige.

Spill kort / brettspill – Hvor koselig er det ikke å spille vri 8 når det regner ute? Vi har massevis av brettspill vi pleier å spille. Trivial pursuit er favoritten!


Scann gamle bilder
– For en stund siden hentet jeg alle barndomsbildene mine hos foreldrene mine. Nå har jeg fått scannet absolutt alle bilder jeg har, og det er en så deilig følelse. For det første har jeg alt digitalt så det er lett å se igjennom, også er det godt å vite at de ikke kan bli ødelagt i brann eller ved andre ting.

Selg ting på tise og finn – Har du mye liggende rundt i skaper som du ikke bruker? Selg det! Da får du mer penger i lommeboka, tingene blir faktisk brukt og det er bra for miljøet med second hand!


Bowling
– Ta med deg kjæresten eller noen venninner og dra på bowling! Det er en sånn ting man ofte glemmer at man kan gjøre, men som faktisk er skikkelig gøy!

Puslespill – Hva er vel mer avslappende enn å pusle puslespill? Koble ut fra alt av elektronikk og bruk hodet på en helt annen måte.

 

 

7 kommentarer
    1. Et lite tips til deg når det regner !! Skriv nie normalt. Ikke bare disse listene dine. Du sier det er så mye med bloggen at du ikke rekker å legge ut på YouTube. Virkelig du sitter bare å lister opp ting. Å stakkars deg det må virkelig være vanskelig

      1. Listene er noe folk elsker her på bloggen. Vet ikke hva som er problemet ditt, men slike nedlatende og stygge kommentarer som dette kan du virkelig spare deg for. Skam deg!!

      2. Ufin kommentar, Luna! Mange liker listene til Stina jo! Og hun så mange lesere, så hun gjör mye riktig! Slutt å les bloggen hvis det plager deg! Jeg klikker meg IKKE inn på blogger jeg ikke liker innholdet til! Deeet prioriterer jeg virkelig ikke! Det suuuger jo energi! Bruk tiden og energien din riktig! Lykke til! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg