7 Ting du ikke visste om meg

Pigmentflekk – Noe som dere ikke vet, men som sikkert mange har stusset på er halsen min. Aner ikke hvor mange ganger jeg får dritt slengt etter meg fordi jeg har “brunkremskille” på halsen. Well…

Fun fact. Jeg har en gigantisk pigmentflekk som er kritthvit på halsen. Jeg prøver alltid å sminke over den, men når jeg er brun så syns den ekstra godt siden den er helt hvit. Ser du nøye på bildene i dette innlegget så ser du godt hvor stor pigmentflekken er. Hehe!

Sanndrømmer – Jeg har ofte drømmer om ting som skjer i fremtiden. Et veldig creepy eksempel er fra da jeg var liten. Da drømte jeg at søsteren min besøkte en gammel dame og fikk en hund som var svart og hvit og som het Rikke. På den tiden hadde jeg skikkelig lyst på en hund så jeg husket den drømmen skikkelig godt og fortalte det til en venninne.

Etter noen måneder gikk søsteren min med bøssebæring til en gammel dame som hadde fått kreft og som hadde to Shih Tzu hunder. Den ene skulle hun gi tilbake til oppdretter, men den andre var gammel så den spurte hun om søsteren min ville ha. Freaky; den var svart og hvit og het Rikke. Hvor sjukt creepy er ikke det? Har opplevd slike drømmer så mange ganger og det er like skummelt og spennende hver gang!

Walisisk – Dette er noe en del av dere vet i og meg at jeg lagde en video om det. Men fortsatt en liten fun fact! For et års tid siden tok jeg en dna test og fant ut at jeg er hele 15% walisisk. Det stammer tydeligvis fra faren min sin side, men vi aner ikke hvem som er derfra. Hvor random er ikke det?

Kresen – Jeg har innsett en ting; jeg er faktisk veldig kresen når det kommer til mat. Det er så mange ting som jeg faktisk ikke takler å spise. Har aldri sett på meg selv som særlig kresen, men jeg har nok blitt litt særere etter at jeg ble voksen.

Voksen – Apropo å være voksen. Ofte får jeg skikkelig panikk over at jeg er voksen. Det er så ekstremt mye ansvar rundt det å både ha hus, eget firma og bare ja; være voksen.

 

 

Rolig musikk – Hvis jeg hører på vanlig rolig musikk der folk synger, blir jeg superstressa. Jeg liker best å høre på ting som går skikkelig fort i tempo. Den eneste rolige musikken jeg kan høre på er sånn spa-musikk. Det er så behagelig å høre på!

 

Hummer – Jeg har så sykt lyst til å kjøpe meg en Hummer H2 bil. Meeen de er jo skikkelig miljøversting og jeg hadde nok fått ekstremt mye hat om jeg kjøpte en. Men det har vært en stor drøm å ha en slik bil siden jeg så den på Viva La Bam som 12 åring.

 

 

2 kommentarer
    1. Ikke bry deg om de negative kommentarene. Har du virkelig ønsket deg en Hummer H2 så lenge, så syns jeg at du bør kjøpe deg en. Hva andre mener bør du virkelig sette til side, og tenke heller mer på hva du selv ønsker deg her i livet.

    2. Min eks svigerfar har to hummer H2 å æ kan bare si med engang at dem e ikke sparsommelig på drivstoff, dem sug så mye drovstoff at halve lønna går til å bare fylle tanken🙈 men ellers e det gode bila altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg