7 ting du ikke vet om meg

annonse – dennis maglic

Stjernetegn – Jeg tror ikke på stjernetegn. Føler liksom det er er litt teit å skylde på stjernetegnet mitt typ “som vannmann er jeg rastløs og vanskelig å forstå” (oppgitt på en stjernetegn side). Altså. Om jeg var rastløs tror jeg virkelig ikke at hvilken dato jeg ble født hadde noe å si.

JAKKEHER
LUEHER

Skjebnen – Enda en ting jeg ikke tror på. Jeg tror ikke at det finnes en “skjebne” og at vi er ment for en spesiell ting, og at hvis noe skjer “er det skjebnen”. Det syns jeg høres ut som noe bullshit. Hva som kommer til å skje i livet mitt er opp til meg, ferdig snakka.

Humle – Jeg er livredd for humler, og det er virkelig ikke uten grunn. Da jeg var typ 5 år gammel var jeg hos bestemoren min og spiste lunsj. Midt i saftdrikkingen kjente jeg noe rart i munnen min, som plutselig gjorde ekstremt vondt. Jeg hadde klart å drikke og svelge en humle! Altså, er det mulig? Aldri om jeg ikke ser oppi glasset mitt om sommeren igjen.

StinaBaben – Da jeg gikk i 7. klasse og lagde jeg piczo side kalte jeg den stinababen. Kul og selvsikker som jeg var. Herregud. Da YouTube kom og man kunne lage seg konto slang jeg på det samme navnet, og tenkte ikke over det da jeg begynte å laste opp videoer. Plutselig hadde jeg en hel haug abonnenter på kanalen min, og jeg kunne liksom ikke skifte kanal. Men jeg fikk endret navnet. Men om dere ser i url’en når dere går inn på kanalen min på youtube står det fortsatt stinababen. Haha! Helle som jobber i youtube nettverket mitt kaller meg alltid stinababen, og jeg ler like flaut hver gang. Haha!

 

Engelsk og svensk – Det hender jeg snakker høyt for meg selv, og da snakker jeg kun på svensk og engelsk. Syns det av en eller annen grunn blir ukomfortabelt og kleint å snakke norskt. Veldig rart, I know.

Dusjen – Hver gang jeg står fast på en idé og ikke kommer på noe å skrive om, tar jeg meg bare en lang dusj. Før jeg vet ordet av det blir jeg skikkelig kreativ, og kommer på drøssevis av gode idéer. Dette var faktisk et triks jeg lærte av Anne Victoria som var min bloggansvarlig da bloggen min lå under Nettavisen. Hun hadde alltid masse gode idéer og innspill!


JAKKEHER
LUEHER

El Diablo hambriento – Jeg er som regel alltid blid og grei, men når jeg er skikkelig sulten.. Da er det bare å komme seg unna. Per Fredrik har lært dette godt, og hvis jeg sier at “nå er jeg ekstremt sulten”, da ser man bare støvet etter han mens han piler inn på studioet. Haha! Jeg går seriøst helt i kjelleren når jeg blir for sulten. Enten blir jeg skikkelig lei meg, eller så blir jeg så sinna at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det har faktisk blitt verre med årene, og jeg håper virkelig ikke det blir verre. Enda godt jeg er ærlig og åpen om det, for da er det bare å kaste en snickers på meg og løpe. Haha!

7 kommentarer
    1. Kan jeg spørre deg om hvor du har kjøpt den svarte “glitter” joggedress du hadde på bloggerne idag? 😍 Den var så utrolig fin😍

    2. Åh det å snakke med seg selv på et annet språk enn morsmålet forstår jeg godt! Klarer heller ikke å snakke russisk til meg selv, føler det er kleint og blir fort veldig bevisst på at jeg snakker til meg selv😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg