7 Tanker etter sydentur

Fortsette å dra hver november. Gud så deilig det har vært å ha denne reisen som jeg har kunnet se frem til på de kalde og grå høstdagene. Kjenner det er balsam for sjelen å ha fått skikkelig med sol og varme før vi går inn i den mørkeste tiden av året.

Gleder meg så sinnsykt til julen! Til uka skal vi pynte opp hele huset både ute og inne. Vi elsker jo julen og begynner gjerne litt ekstra tidlig. Det klør i fingrene etter å dra frem julepynten og pynte opp!

 

Brunfarge. Merker hvor mye mer fin jeg føler meg nå som jeg har fått litt fin farge på huden. Så fremover skal jeg bli flinkere til å ta solarium her og der for å vedlikeholde fargen. Må bare ikke overdrive helt, for da blir det fort helseskadelig og det er jo ikke bra!

 

Skriveglede – Nå har jeg fått masse ny inspirasjon og giv, og jeg har så mange spennende ideer til blogginnlegg. I desember skal bloggen ha massevis av juleinspo, så nå er det bare å ta på nisselua og bli klare. Hehe!🎅🏻

 

Mobil blogge – jeg har virkelig fått brukt mobilen til å blogge i ferien, og det har gått ganske så bra. Er jo så kjekt når jeg har ligget på solsengen og bare kunne skrevet derfra. Jeg har jo lightroom på mobilen også, så når jeg er på farta er det null stress å oppdatere fra den. Så da trenger jeg ikke å drasse med meg mac’en hver gang jeg skal på Oslo turer osv 👍🏻

Jeg går så mye frem og tilbake når det kommer til bilder her på bloggen. På den ene siden har jeg skikkelig lyst til å gå all-in og kjøre skikkelig bra bilder. Men samtidig er det så sjukt stress å dra med det svære kameraet overalt og da går jeg glipp av mange foto muligheter. Før pleide jeg jo alltid å ha med svær speilrefleks uansett hvor jeg gikk. Gikk forsåvidt i 15 cm høye hæler 24/7 på den tiden også. Men kjenner jeg at jeg blir mer «praktisk» når jeg blir eldre. Har så lyst til å kjøpe meg et fullformat kamera også, men det er fort 15’000 kr investering og jeg har jo bra nok kameraer nå. Nei nå er det mye frem og tilbake her, og jeg er sikkert den eneste som henger meg så mye oppi dette😅

 

Ryddig – Nå som vi har bodd på hotellrom (eller suite på 50kvm) så er det umulig å holde det helt ryddig. Merker hvor mye det har å si for meg. Jeg har blitt ganske neatfreak og elsker å ha orden rundt meg!

 

5 kommentarer
    1. Vil bare si at alle bilder trenger ikke å väre perfekte, så det trenger du ikke stresse over! Jeg gleder meg også så innmari til juuuul! Ahhhh!!! Hehe! 😀 God klem! <3

    2. Spørsmål til ukens spørsmål:

      – Tror du at du kommer til å bli veganer i fremtiden? Hvorfor/hvorfor ikke?

      – når pleier du å spise middag?

      – gleder du deg til farmen blir vist på TV? Skal du se på?
      (Jeg gleder meg veldig! :))

    3. Hvorfor ikke kjøpe Canon 6D? Det er et fullformat kamera til 11.000 – 12.000 kr. Det er Canon sitt billigste fullformatkamera. Det er et suuupert kamera. Veldig mye kamera for pengene. Den har ikke flipp skjerm, men du kan koble den til telefonen. Så er det bare å sette den på et bord ved siden av deg og at den ikke skal ta bilde før kanskje 2 sekunder, så slipper du også å ha fjernkontrollen i hånda på bildene dine.

    4. Hvorfor ikke kjøpe Canon 6D? Det er et fullformat kamera til 11.000 – 12.000 kr. Det er Canon sitt billigste fullformatkamera. Det er et suuupert kamera. Veldig mye kamera for pengene. Den har ikke flipp skjerm, men du kan koble den til telefonen. Så er det bare å sette den på et bord ved siden av deg og at den ikke skal ta bilde før kanskje 2 sekunder, så slipper du også å ha fjernkontrollen i hånda på bildene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg