8 Ting jeg aldri kommer til å gjøre

annonse – nelly

Narkotika – Jeg har aldri prøvd noe som helst av narkotika, og det skal jeg heller aldri gjøre. Helt siden jeg var liten lærte jeg av pappa som hadde jobbet på mentalsykehus, om hvor stor skade narkotika kan gjøre på hjernen og psyken, så det har jeg alltid holdt meg langt unna, og no way at jeg noensinne skal prøve det.

SKJØRTHER / TOPPHER

 

Nudist camp – Det er mange rare interesser her i verden, og nudisme er en sånn ting som jeg tenker; folk kan gjøre som de vil, så lenge jeg ikke trenger å være en del av det. Så nudist camp er ikke akkurat noe jeg tenker å ta en ferie på.

 

Paragliding – Å løpe utfor en fjellskråning med et rart seil over seg og tenke; dette går nok helt bra, er noe jeg aldri kommer til å gjøre. Er mange måter å dø på; dette skal ikke bli min.

 

Spise hestekjøtt – Vet det er ganske vanlig i Norge med svartpølse, men det ville jeg aldri ha spist. Å spise hest blir så ekstremt feil for meg, så nei; ikke engang om jeg var så sulten at jeg holdt på å besvime.

SKJØRTHER / TOPPHER

Pannelugg – Er det én ting jeg vet at jeg ikke kler så er det pannelugg. For et par år siden var det mange steder som solgte sånne clip-on pannelugger, og når jeg prøvde det kunne jeg ikke annet enn å le. Det var så jævlig stygt! Har ikke sett noe så ille på meg selv noensinne!

 

Lære instrument – Da jeg gikk i 7 klasse drømte jeg om å bli rockestjerne, og fikk el-gitar til jul. Etter noen prøvinger innså jeg den harde sannheten; jeg finnes ikke musikalsk. Så det å lære et instrument er noe jeg aldri kommer til å klare. Får heller overlate det til Per Fredrik, som basically kan spille alle instrumenter og som faktisk er rockestjerne. Hehe!

SKJØRTHER / TOPPHER


Oppleve jordskjelv
– Jeg håper virkelig at jeg aldri opplever en naturkatastrofe. Føler vi er ganske heldige her i Norge, for her skjer det veldig lite av det.

 

Eie en stor hund – Jeg syns at Chloe er mer enn stor nok med sine 4-5 kg. En stor hund på sånn 50 kg er noe jeg aldri ville hatt. For det første hadde jeg nok blitt redd for den, for ikke å snakke om hvor vanskelig det er å ta med en så stor hund rundt omkring. Kan ikke ta den opp på fanget og kose sånn som med Chloe akkurat.

 

2 kommentarer
    1. Du kan jo ikke akkurat si at du aldri kommer til å gjøre en naturkatastrofe. Naturens krefter er ustyrbar.

    2. Selvfølgelig kan man ta en stor hund på 50kg opp i fanget og kose med den, det gjør jeg hele tiden med min. Jeg har selv en stor grønnlandshund på 45 kg og han er med meg overalt, ikke noe problem å ta han med rundt omkring heller 😀 hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg