60% Rabatt på tannbleking!

annonse – premium white

Det siste året har jeg fått helt dilla på å drikke cola zero. Det er jo så godt! Men noe jeg dessverre la merke til etterhvert var hvor mye det misfarget tennene mine.

Coca cola, kaffe, te og enkelte frukter og bær misfarger jo tennene utrolig mye, og for meg som drikker cola hver eneste dag er det et must med en god tannbleking. Det er jo noe med hvite tenner som gjør at man bare føler seg så mye mer fresh og fin!

Så jeg kjørte på med et par runder med premium white sitt hjemmekit, og vipps var tennene mine kritthvite igjen! Jeg blir alltid like overrasket når jeg bruker premium white sinn tannbleking, for den gir store resultater så sykt fort! På andre tannblekinger jeg har testet har det tatt hundre år før resultatene kommer, men med denne var det stor forskjell etter bare en gang!

Tannblekingen er såpass bra at jeg har anbefalt den til både familie, og jeg ga det ekstra kitet jeg fikk til Per Fredrik som er like glad i cola zero som meg. Hehe!

Om du også sliter med tenner som har blitt misfarget og gule, har jeg en god nyhet til deg! Nå kan du få hele 60% RABATT på hjemmekitet. Det varer til flere runder med tannbleking, så dette får du til en sinnsykt god pris. Du får det kun til 60% rabatt på min blogg ved å klikke deg inn HER.

KLIKK DEG INN HER FOR 60% RABATT! 

 

4 kommentarer
    1. Vet du om man kan bruke premium White tannbleking når man er gravid?? Har veldig lyst å teste men tør ikke hvis det kan skade fosteret ????

      1. Det står på sanne smilelab pakker vertfall at gravide ikke skal bruke produktene. (Sjekka det ut når jeg gikk gravid selv) Kanskje det gjelder dette også, vil tro de har samme virkestoffer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg