6 Uvaner jeg har

Jeg slumrer. Og ikke bare i 5 min, men gjerne i en time i strekk. Setter som regel på alarmer som går av hvert 5 min, og får meg ikke til å stå opp før minst 4-5 av de har gått av..

Når jeg bare skal sjekke noe kjapt, ender det altfor ofte med at jeg må sjekke alt av instagram, snapchat, bloglovin osv.

Rotete – Altså, det har blitt mye bedre etter at jeg ble voksen. Men da jeg var yngre var jeg så rotete at det ikke fantes ord for det. Man måtte nesten brøyte seg inn på rommet mitt. Jadda..

Jeg hoster ekstremt ofte. Selv om jeg er hverken syk eller har vondt i halsen. Jeg  bare må kremte eller hoste ofte.

Jeg stjeler alltid dyna i løpet av natten. Fått et par klager fra Per Fredrik om det.. Hehe! Vi har dobbeldyne, så stakkars PF våkner alltid opp uten dyne.

Jeg er surrete. Altfor ofte begynner jeg å fortelle Per Fredrik historier, som jeg har fortalt 4562 ganger før. Uten å huske at jeg har fortalt de. Først etter et par minutter husker jeg at jeg har fortalt det før.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg