6 Ting som er typisk meg!

Barbie dilla – Helt siden jeg var veldig ung har jeg hatt helt barbie dilla. Jeg lekte med Barbie helt til jeg var tenåring, og hadde rommet fullt av barbie dukker og hus! Er ikke for ingenting at jeg var den første som kjøpte Barbie til tanteungen min. Hehe!

Banner mye – Er det èn ting jeg alltid får kjeft for i videoene mine, så er det fordi jeg banner. Men altså, når man har bannet siden man var 3 år, er det vanskelig å slutte. Det har blitt som en del av talemåten min. Så dere får nok bare bli vandt med det!

 

Litt for ærlig – Når jeg skal si meningen min, så sier jeg den. Da gidder jeg som regel ikke å legge på et filter og dytte noe under en stol. Da sier jeg det rett ut! Tror de fleste venninene mine vet at hvis de spør meg om de kan gå med en kjole, og jeg sier ja. Så er det fordi jeg faktisk mener det, og ikke bare jatter med. Hvis jeg derimot syns at hun ikke burde gått med kjolen, trust me, jeg hadde sagt ifra! Heller være en ærlig person, enn en som jatter med!

Danseløven – Når jeg er ute på byen hater jeg å sitte rundt et bord hele kvelden. Jeg vil danse og ha det gøy! Så jeg drar som regel med alle venninnene ut på dansegulvet og danser til de ikke orker lengre!

 

Frøken Liste – Når det kommer til å skrive lister på ting, er jeg litt ekstrem. Jeg skriver lister på nesten alt mulig, for å få best mulig oversikt. Aner ikke hvor mange kladdebøker jeg har liggende rundt, med haugevis av lister. #listestina

 

Utålmodig – Jeg er helt ekstremt utålmodig. Det verste jeg vet er å havne bak trege mennesker når man gå på gata, uten mulighet for å gå forbi. Jeg vil at ting skal skje fort og effektivt. Tar ting for lang tid blir jeg gal!

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg