6 Ting jeg hater å gjøre

– Barbere. Vi jenter har det faktisk ikke så lett når det kommer til barbering. Når vi går inn i dusjen så er det ikke noe chill-out og nyt en varm deilig dusj. Nei, da er det bare å sette igang med jobbingen, for her må alt barberes. Under armene, armene, leggene, lårene, der nede, og gud vet hvor. Jesus christ så mye som må barberes.

– Se på rot. Jeg hater å se rot liggende rundt, men dessverre har jeg nesten aldri tid til å gjøre noe med det, og hvis jeg først har tid så er jeg altfor sliten til å orke og gjøre noe med det. Så da blir jeg nesten nødt til å se på alt rotet som sakte men sikkert, eller egentlig jævlig fort, bygger seg opp.

 

– Fjerne spam mail. Altså, den mailen min blir stappfull av alt mulig dritt hele tiden. Her snakker vi alt ifra tilbud på grønnsaker på matbutikken, 15 forskjellige google varsler som jeg ikke aner hvorfor jeg abonnerer på, og alle mulige pressebyråer som skal fortelle meg om de nye amazing sokkene som jeg bare mååå skrive om gratis. Å gå igjennom mail innboksen for å luke ut alle disse tingene tar altfor mye tid i løpet av dagen, og jeg hater å gjøre det.

– Gå ut med søppel. Altså, jeg vet ikke hva det er med det å gå ut med søpla, men jeg bare hater det. Da jeg bodde for meg selv satt jeg alltid søppelposene ved døra, så jeg skulle huske å ta de med ut. Vel, det bygde seg som regel opp en gigantisk haug før jeg gadd å gå ut med de. Thank god at Per Fredrik tar seg av den delen her nå som vi bor sammen.

 

– Føne håret. Når man har langt og tykt hår som jeg har, er det å føne håret en kamp. Det tar evig lang tid, og ekstra lang tid siden jeg må føne med kaldluft (om ikke blir det floker herfra til månen). Så da sitter jeg der som regel i en halvtime og føner håret, og pådrar meg senebetennelse i armen.

– Vaske klær. Ah, gud så sinnsykt kjedelig det er å vaske klær. Man må sortere alt sammen, stappe det inn i vaskemaskinen, gå frem og tilbake for å skru på tørketrommelen hele tiden, og til slutt må man henge opp alt sammen og brette det. Ah, for et slit!

 

15 kommentarer

Siste innlegg