6 Ting du ikke visste om meg

Lukten av bensin – Jeg elsker lukten av bensin! Jeg syns det lukter så digg, og hver gang jeg fyller bensin står jeg og bare lukter for harde livet! Vet det er rimelig rart å like lukten av det, og jeg aner ikke hvorfor jeg egentlig liker det. Jeg har bare helt dilla på det! Nylagt asfalt er også en annen rar ting jeg syns at lukter så digg!

Smal hals – Da jeg var liten var jeg altfor smal i halsen, og klarte nesten ikke å spise mat. Jeg måtte til og med operere bort mandlene mine sånn at jeg kunne få bedre plass til å svelge maten. Jeg har fortsatt veldig smal hals og spiser alltid små biter med mat av gangen, som gjør at det tar hundre år når jeg spiser. Men det er forsåvidt egentlig helt greit, for da kan jeg heller nyte maten jeg faktisk spiser. Det største minuset er vel når jeg skal ta piller. Det hater jeg! Aner ikke hvor mange ganger jeg har kastet opp når jeg har tatt piller, fordi det har gått skeis..

 

Latterkrampe – Som regel er det ikke så vanskelig å få meg til å le. Per Fredrik har ganske morsom humor, så han får meg til å le mye hver dag. Men noen ganger får jeg så latterkrampe at jeg faktisk holder på å svime av! Til slutt hører man ikke latter, man hører bare rar pusting og ser et litt panisk ansikt på meg fordi jeg ikke klarer å slutte og le, men får nesten ikke puste. Haha! Det er litt av et syn kan du si! Ofte får jeg sånne latterkramper uten at det er noen grunn. Så om noen prøver å spørre meg hvorfor jeg ler, har jeg ikke sjans til å svare de før jeg er heeelt ferdig med latterkrampen. Og den kan vare i sånn 10 minutter..!

Ekstremt glemsk – Jeg glemmer ting veldig fort. Aner ikke hvorfor det er sånn, men jeg er såpass glemsk at jeg bokstavelig talt kan fortelle Per Fredrik den samme historien 5-6 ganger og tro at det er første gang jeg forteller den. Ja, det har skjedd ganske mange ganger. Han er veldig søt og god da, for han sier ikke så mye på det, og han drar liksom ikke den “Herreguuud, dette har du sagt 1582 ganger Stina!”, som de fleste andre sikkert ville gjort.

Spontan – Jeg er veldig spontan av meg. Jeg er en sånn person som kan booke en reise også dra avgårde neste dag. Da Per Fredrik og jeg dro til Finland for en god stund siden, fikk vi forespørselen 3 timer før vi måtte dra hjemmefra. Altså, da er man virkelig spontane!

Kjapp – En ting som jeg uten tvil har arvet av moren min er effektiviteten min. Uansett hva jeg skal gjøre, må jeg alltid gjøre det så kjapt som mulig. Om jeg for eksempel skal ta ut og inn av oppvaskmaskinen må jeg sende Per Fredrik rett ut av kjøkkenet, om ikke flyr jeg han rett ned. Så fort går det unna! Haha!

Jeg klarer heller aldri å gå sakte, eller skrive sakte. Alt jeg gjør må jeg gjøre så effektivt som mulig, hvis ikke så blir jeg helt stressa oppe i hodet mitt. Jeg takler ikke hvis jeg må gjøre noe sakte eller gå med noen som går skikkelig sakte. Det takler jeg faktisk ikke. Haha!

7 kommentarer
    1. Hei. Følger deg på Snapchat. Så du la ut min helsemat(?) lavkarbo produkter. Fikk du kjøpt dette i Sandefjord? Hvilken meny i Sandefjord var dette?
      Tenkte å skrive til deg på Snapchat, men det fungerte ikke 🙁

    2. Hvis du liker lukten av bensin😍, kommer du til å elske lukten av scooter!! It tastes like heaven❤️

    3. Himmel og hav. Jeg jobbet på bensinstasjon en stund i unge dager. Det var ikke selvbetjening den gang. Jeg holdt nesten pusten når jeg fylte bensin på biler. Diesel var enda verre. 🙂

      Apropos pillesvelging; tygg grundig på en brødbit. Når den er svelgeklar, hiv pilla i munnen, samle brød og pille og svelg rett ned. Litt vann etterpå. Det er mye enklere enn å streve med kun pille og vannslurk. Jeg har nemlig også problemer med det der..har brekket meg så tabletten har føket på golvet mer enn en gang. Brødtrikset funker supert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg