5 Fun facts om meg

annonse – nelly

Plastic surgery – Jeg er skikkelig fascinert av mennesker som tar masse plastiske operasjoner. Jeg syns ikke det de gjør er hverken rett eller galt, og personlig har jeg ikke tatt en eneste plastisk operasjon og har heller ingen planer om å ta det. Men jeg elsker å se på “kirurgiske katastrofer” som går på tv2 og youtube videoer av folk som har operert seg sånn 200 ganger.

KJOLEHER

 

9 hull – Igjennom hele barndommen min slet jeg veldig med tennene mine. Jeg drakk kun saft frem til jeg ble voksen, og i ungdomsårene drakk jeg altfor mye smirnoff ice uten å pusse tennene godt nok etterpå. Det resulterte i mange hull i tennene. Det var en gang jeg kom til tannlegen, og da hadde jeg hele 9 (!!!!) hull i tennene samtidig. Hvor sjukt er ikke det??

 

Livredd ulåst bil – Jeg har skikkelig oppheng i at bilen min må være låst. Hver gang jeg går ut av den sjekker jeg sånn 10 ganger og sier “bekreftet låst” til meg selv. Hvis jeg er med noen må de være med å bekrefte at bilen er låst. Haha.

KJOLEHER

 

Stina – En ting som er litt morbid er hva jeg er oppkalt etter. Mamma og pappa hadde ikke bestemt seg for et jentenavn dersom jeg ble jente. En dag satt mamma og leste dødsannonsene i avisen og så plutselig navnet “Stina”, og ble helt sikker på at det var det jeg skulle hete. Litt fucka, litt kult og mest lættis at jeg er kalt opp etter en random dame fra dødsannonsene.

 

Idrett – Jeg har seriøst null peiling på idrettsutøvere. Jeg ser aldri på sport så de gangene jeg har møtt på kjente skiløpere har jeg ikke hatt peiling på hvem de er, før noen rundt meg har sagt navnet dems. Har blitt overrasket et par ganger der for å si det sånn. Haha!

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

3 kommentarer
    1. Du det med bilen er tvangstanker som fører til tvangshandlinger :man er livredd for å
      Ska glemme å låse derfor sjekker man manisk enda man vet at man har sjekket 😂har det selv går Ann å øve seg på å bare sjekke en gang for så å ikke sjekke i det hele tatt .

    2. Tvangstanker er ikke så uvanlig, jeg vil si at de fleste har det.. Og ja.. forresten, du trenger ikke operasjoner for å se bra ut, du er jo aldeles nydelig! Du kan ikke bli penere, hold deg over kniven og ikke under den! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg