5 Beauty hacks

annonse – nelly, kicks, lyko

Hårfarge DIY – Jeg farger alltid etterveksten min hjemme. Da sparer jeg mye penger, og resultatet blir like bra. Så lenge man ikke skal bleke kan man like greit farge håret selv. Jeg har brukt DENNE hårfargen i åresvis, og det er uten tvil min favoritt.

JUMPSUITHER

 

Sminkefjerner servietter – Når du skal fjerne maskaraen er det veldig viktig at du myker den opp med lunkent vann før du bruker sminkefjerner servietter. Om du bruker serviettene rett på maskaraen uten å myke den opp først, er det fort gjort at du knekker av en hel haug vipper.

 

Leppeskrubb – Dersom du er helt tom for leppeskrubb kan du bruke en gammel tannbørste og litt vaselin for å fjerne den døde huden på leppene.

JUMPSUITHER

 

Kviser – Finn ut hva som faktisk gir deg kviser. Dette kan være noen årsaker; billig foundation med mye alkohol, for tørr hud, meieriprodukter, sukker, alkohol, mangel på vitaminer og mineraler. Test ut ved å kutte ut en og en ting i et par uker, og finn ut hva som faktisk gir deg kviser.

 

Ansiktskrem – Når du skal påføre hudkremen din er det smart å massere den inn i huden. Da kommer den lengre ned i huden og kan jobbe bedre. Jeg bruker forresten DENNE hudkremen.

 

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

9 kommentarer
    1. Ok!

      Kan du ikke skrive noe om hva som betyr mest for deg på et dypere plan. Blir mye overfladisk på bloggen din. Variere innholdet mer hadde vært fint

    2. Hei Stina, kommenterer sjeldent hos bloggere jeg leser. Men jeg må bare få frem dette, jeg synes at å stikke innom bloggen din har blitt utrolig kjedelig, noe som er trist ettersom jeg VIL lese bloggen din og følge deg. Men jeg kjenner det blir som å gå inn å kk.no hvor man får opp utallige lister med diy hacks og lister som de fleste har hørt tuusen ganger før, føler det er så overfladisk og veldig lite fristende å lese gjennom listene dine hele tiden. Hadde likt å høre litt mer om deg på dypere plan, hverdagen din, et eller annet som er litt personlig enn disse listene som står overalt på internett, tror bloggen din hadde vunnet masse på det.

    3. hadde vært veldig kjekt om du hadde laget en youtube-video hvor du viser hvordan du ordner egne negler. er sikkert mange der ute som ønsker å lære seg det samme, inkludert meg selv 🙂

    4. Digger deg Stina<3 Samtidig er jeg enig med kommentaren over når det gjelder blogginnlegg og innhold! 🙂

    5. Var forresten kjempegøy å følge med på Bloggerne da du var med! Håper du blir med i flere sesonger i fremtiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg